tisdag 11 september 2012

Inte många steg.............



Hejsan

Skönt att man kan ta tillvara de "goa" stunderna här i livet.
Helgen som gick var ju bara helt perfekt..........

Inte tagit så värst många steg idag, bara gjort det allra nödvändigaste, en jobbig huvudvärk har retat mig sedan igår kväll!
I alla fall så har jag suttit vid datorn en del och fått lite hjäp med att fixa en ny header till Hemlyckan.
Vad tycker ni?
Lite mer färg än innan...................

Ikväll blir det fotboll och mys i soffhörnan igen.

Vilken människa, ..........tänker ni nog nu....................gör hon inget annat än sitter i den där soffhörnan och myser...................nä.........faktiskt inte!
Vilar mycket och försöker läka både kropp och själ just nu.

Ha det fint alla mina finaste bloggvänner,
Anneli


15 kommentarer:

Clary sa...

Du gör så rätt MYS på . Det blir nog fotboll och mys här oxå ... Hade gärna dragit på mig en filt av mormorsrutor nu men om jag börjar virka nu kanske jag har en nästa höst hihi kram farmorannasarv

EM sa...

Du gör helt rätt! Vila och hämta kraft.
Den nya headern är jättefin! Härligt med färg.
Du undrade vem som skulle bo på gården. Det är bonussonen, den äldsta. Han ska prov-bo i vinter och testa hur det funkar med pendling. Funkar det så tar han nog över. Därmed får barnbarn växa upp på landet, vi kan komma "hem" och alla är nöjda o glada. Funkar det inte, så säljer vi så småningom. Bra att alla får prova på innan...
kram elsamarianne

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Vila på du vännen!♥

Så fin headern blev! Det ser så himla hemtrevligt och välkomnande ut!

Ha en mysig kväll!
Kram Annica

Vardag och flärd sa...

Din header är fin, jag gillar den!
Man måste ta vara på alla tillfällen att vila och mysa, jag har också dragits med en envis huvudvärk ett par dagar och det är en pina!
Mys och ha det gott!
Kram Eva

Källeboda lantliv sa...

ja det låter bra ..man ska ta vara på sig själv ..precis hemkommen från en föreläsning om mindfullness ...att vara här och nu ..att ge sig tid för mentalavkoppling ...bra för hela kroppen även själen ...träna en stund varje dag ..en bok med ola schenström ..jättebra ..ett tips cd skiva till...njut av din kväll ..kram jeanette

Marias Vita Rum sa...

Den headern var ju kanon!!! Såg med en gång att det var nåt som hänt !!!! Ja den ser riktigt välkomnande ut.
Ha en bra vecka o vila lugnt!!!! Kram Maria

Tina sa...

Fin header!
Jag tycker det är ganska skönt att ta det lugnt ibland, då får jag mer energi när jag väl ska sätta igång med ett projekt senare...

kram

Tina sa...

Fin header!
Jag tycker det är ganska skönt att ta det lugnt ibland, då får jag mer energi när jag väl ska sätta igång med ett projekt senare...

kram

CARINA sa...

FIN HEADRE RÅÅ VILKEN MYSIG BLOGG, SKALL TA O KIKA RUNT LITE MERA

bokhyllan sa...

Behöver du vila, så vila! Hämta kraft.

Gillar headern!

Ha det fint.

Norr om Köpenhamn sa...

Jättefin header!! Gillar den där turkosa trädgårdsstolen...hade gärna fått flytta in i mitt kök :)

Inte ska du skämmas inte för att du myser i soffhörnan....jag önskar att jag gjorde det samma. Det är bara det att om jag sätter mig någonstans så somnar jag på studs och den där mysstunden blir inte långvarig ;o)))
Kram på dig
Ulrika

Tulipa sa...

Hej!

Man har sina perioder i livet när man behöver olika saker.
Denna tid på året är väl också perfekt att ta det lite lugnt och just, mysa....
Vet inte vad det hela handlar om riktigt men vila behöver vi alla mer eller mindre då och då.
Var rädd om dig!

Kram Mariette

"Hemmet är min vrå" sa...

Vilken fin header, verkligen. Jo Ullared, det fanns rätt mycket fint. Hissgardiner fanns rätt mycket. Å så mycket annat förstås. Man får aldrig nog, först i början kollar man och tänker efter sen bara plockar man. Ha så kul där. Kram Mimmi

Annes vita rum sa...

Headern är jättefin! du har så fin blogg, och mys på så mycket du kan...kram/Anne

Annes vita rum sa...

Headern är jättefin! du har så fin blogg, och mys på så mycket du kan...kram/Anne