lördag 27 juni 2015

Instagram, blommor och semester............



Goddagens.............

Allt väl med er i dessa semestertider hoppas jag.
Nu blommar det som vackrast ute, pioner, lupiner, hundkex, rosor, kaprifol, klematis och mycket annat.
Vackert.....................
Jag passar på att plocka in så mycket jag kan, dels doftar det så gott och är vackert så det gör ont i själen.

Nu har jag kommit igång med mitt instagrammande..............så roligt det är!
Så ni som läser bloggen vill jag så gärna träffa där också.

Nu verkar det som om vi ska gå på lite ledighet ett tag, vädret ska ju bli ok nu enligt prognoserna.
Så får vi se vad vi hittar på................

Stor varm kram till er,
Anneli

8 kommentarer:

anettan sa...

Jag håller tummarna för lite bättre väder. Kram Anette

Gamla Posthuset sa...

Nu håller vi tummarna för sol och värme!

Kramar
Ina

Vardag och flärd sa...

Vad vore livet utan blommor!?
Ha en härlig semester, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Jo då värmen är på väg.....vi har haft hyfsat några dagar nu...jag vill aldrig gå inomhus när det är fint väder...sitter på altanen på torpet och myser....men ibland vill man ju dra iväg och ha kul också...som till helgen tex. då händer det lite grejer, hihi ;))...ha en härlig ledighet nu...själv tar jag datorn med mej till torpet på onsdag...så jag fortsätter att blogga i sommar ;)........så om du vill så hörs vi på bloggen....
Sommarkram bia

Anonym sa...

Åh,så vackra foton ♡ ...
Är tyvärr inte på Insta/Kram finaste

Gunillasljusglimtar sa...

Jappså kul att träffa på dig på IG!! Japp nu kommer värmen säger di lärde,fniss,fniss...Hoppas du har det gott nu Anneli! Ska iväg på jobb nu ett dygn ♥ Kram Gunilla

Annas skattkammare sa...

Önskar en fin ledighet!
Kram Anna

House and Garden by Bia sa...

Tack för hälsningen !.....resan blir inte av förrän i slutet av aug. ;)....jag hoppas vi ses på bloggen innan dess, hihi...
Ja vi får varmt nu i några dagar...sen kommer regn och kyligare igen....såå typiskt !
Ha det gott i värmen nu...
Kramisar bia