måndag 24 november 2008

Kära rara vänner.
Hur står det till? Själv mår jag bara bra och hoppas ni gör likadant.
Idag har det snöat nästan hela dagen lite,lite tunt så det är bara ett tunt lager snö men mycket vackert.
Jag har promenerat till min hantverkskurs och det var riktigt härligt.
Vi gjorde kransar av någon slags mossa ( som jag tyvärr redan glömt namnet på ) det luktade skog i hela lokalen. Oj vad jag nös det kliade så i näsan.

Har en hel del kort som jag vill visa er men måste ta lite hjälp av min son som för tillfället inte är inne.
Som jag skrev i senaste inlägget , då skulle jag på blomsterkurs, så va det jätteskoj och inspirerande.
Träffade gamla kompisar jag inte sett på åratal.

Har kikat runt lite på de andra inredningsbloggarna. Ni är så proffsiga allihop!
Det verkar som ni har hållt på ett tag. Ni får väldigt gärna komma med goda råd och tips.
Skulle bli så glad!!!!!!
Finns det någon i Alingsås trakten som bloggar ?
Vore kul att veta.
Så hör av dig Shabby chic vän.


Kramar från en vit vacker stad.
Anneli

Inga kommentarer: