tisdag 18 november 2008

Ljus i mörkret

Mina vänner.
Nu är jag på "G" igen. Så här såg det ut hemma hos oss i lördags när min man fyllde år.
Blomsterdekorationen gjorde jag när jag va på blomsterkurs i förra veckan.
Nu är det dags för ännu en kurs på torsdag då blir det juldekorationer så klart.
Funderar på att göra några kransar att hänga lite här och var.


Nu frossar jag i tända ljus i alla dess former. Min svärmor bävar,hon är livrädd att jag ska elda upp huset! Inte behövs det dyra ljusstakar heller, den här gamla bakformen duger gott.


Den här glaskupan med tillhörande tennfat fyndade jag på second-hand i lördags.
Var snabb med att lägga ljusslingan under locket innan min man fick tag i den!
Hans kommentar senare på kvällen var: Ja, det blev ju rätt så bra det med.

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Vackert!

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria

Hagbacken sa...

Hej och tack rara du för så fina ord på min blogg! Vad fint du har dekorerat på erat kalas!

Kram Linda

Anonym sa...

kd 14
goyard bags
palm angels hoodie
kyrie 8
jordan 1 low