torsdag 9 oktober 2008

Auktionsfynd

Hej mina vänner.
Hur har ni det i höstmörkret? Här på västkusten har vi haft underbart väder några dagar. Är ute så mycket jag kan och lapar sol och ljus. Bäst att lagra inför vinterns mörker!
Nu har jag varit på auktion och fyndat lite saker igen. Kul. Har köpt en gammal byrå med spegel som jag ska göra iordning och ha i vårat (nya) sovrum. Vi ska nämnligen "flytta runt" lite i familjen, vår dotter ska få vårat stora sovrum och vi hennes lilla. Är man 15 år så behövs lite "space" för alla prylar , pojkvänner, smink, kläder osv.
Nu har jag ju därför chans att få inreda det nya sovrummet i den vackra vita lantstilen! Det riktigt kliar i fingrarna att få sätta igång. Ni ska få följa arbetet och jag kommer att lägga ut bilder efter hand.
Kramar från en ivrig Anneli.

Inga kommentarer: