måndag 10 november 2008

Höstpiff i uterummet

Kära vänner.

Hoppas ni mår bra i höstrusket. Här på västkusten har vi häftiga regnskurar och mycket blåst.

Riktigt höstväder med andra ord. Då är det mysigt att vara inne och pyssla vilket jag gör idag.

Min dotter är hemma i från skolan med mystiska magbekymmer, hon har haft liknande problem en gång förut, läkarna misstänkte då blindtarmen men eftersom besvären försvann blev vi hemskickade.

Nu har hon haft ont sedan igår middag, det kommer och går det onda, så därför är vi hemma idag.

Då passar jag på att pyssla och städa. Har " piffat" lite i uterummet, målat mitt halvmånebord som jag köpte på auktion igår.

Vad tycker ni om mina nya svarta möbler?

Tycker själv att det blev ganska bra att blanda in lite svart i allt det vita.

Spegeln bara älskar jag!

Många höstkramar från mig!






























Inga kommentarer: