fredag 23 januari 2009

Uppskattning

God kväll alla mina vänner.
Är så glad, har fått min allra första award.!!!!!!
Tack snälla Mia (bloggen Rummet för välbefinnande)!!!!!!!!
Om du bara visste vad glad du gjorde mig, då är det ju faktiskt så att kanske även min blogg väcker lite intresse. Det är annars ganska lätt att känna sig lite underlägsen när man går in och kikar på alla andras underbara bloggar.
Men nu sträcker jag på mig och njuter av den "goa" känslan!!!!!!
Vill samtidigt skicka den vidare till alla nya bloggare som liksom jag känner mig som en kalv på grönbete i denna världen. Tro på er, vi alla behövs. (Lät nästan lite religiöst hi...hi...)
I morgon går vi på loppis, spelar bowling och äter något gott tillsammans med goda vänner på kvällen.
Söndag är auktionsdag, då håller jag tummarna och hoppas på "fyndet".
Önskar alla en riktigt härlig helg.

Kramar Anneli.

3 kommentarer:

Britt sa...

Hej, va kul att hittade mig!
Jag gillar din blogg, jättehärlig!

Hit kommer jag gärma igen!

Kram britt

Hemmalycka sa...

GRATTIS och trevlig helg, kul med bowling :)
Kram Åsa

Rummet för välbefinnande sa...

Vad kul att du blev glad!!!! Du ska absolut sträcka på dig.
Hoppas verkligen att du hittade något på auktionen idag nu då så inte det blir samma besvikelse som förra gången.....
Idag har jag jobbat lite, skyltat om i butiken så nu har vårblommorna fått ta plats i skyltfönstret. Det är så härligt med pärlhyacinter alltså...
Ta väl hand om dig!
Kram Mia