torsdag 13 augusti 2009

Loppisfynd

Hejsan alla!!!

Som jag skrivit om förut så var Christer och jag på en loppistur i helgen. Vi fick med oss en hel del fina grejer, tyvärr tror jag inte att vi "fyndade" specie
llt billigt.
Men...men... så kan det ju vara.

Ikväll kanske vi gör det "stora fyndet" när vi åker till Horla på auktion.
Man hoppas ju alltid, men som vanligt så har alla
andra spetsat in sig på det som jag vill ha. Man kanske skulle ha lite mer udda smak, inte vara och tycka som alla andra.
Visar några av fynden vi gjorde i lördags.


Ha det gott alla,
Kram Anneli.


Helt underbar kristallskål.


Lampskärm med mysigt sken.

Strykjärnsunderlägg i Fransk design.

Några vita överlakan med virkad spets.


Ullkardor som snabbt målades vita.

Ljusstake som jag inte hittar plats för.

3 kommentarer:

Hagagård sa...

Hej! Fina saker ni hittade på eran loppistur!!Du får med dig din man!?
Min sambo har inget intresse..
Ha det bra!!/Helen

Jenny sa...

Hej Annelie!
Finfina grejer, vilken loppis var det?? ;)

Hoppas ni hittar nått i Horla, har inte varit där på länge..väntar på att Rävlanda auktionerna ska dra igång igen.

Ha det gött!
Kram Jenny

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilka fina fynd ni hittade, min sambo följer inte gärna med, men ibland kan det gå....
Ha det så bra!
Kram Susanne