tisdag 26 oktober 2010

Vita möbler.




Hejsan.

Ljuvligt väder ute!
Vilken höstdag så vacker.

Nu ska jag sätta min arbetslöse son på lite fönsterputsning...kommer inte bli så populärt kan jag lova.
Men har svårt för att putsa fönster själv med bara en vänsterarm, det finns liksom ingen kraft i vänster när man är högerhänt.

Imorgon kommer annons i lokaltidningen om oss!
Vi går ut lite försiktigt med en liten annons och även ett reportage, tror jag det skulle bli, vi får se om vi fastnat på bild.
Så nu är ni alla välkomna till Hemlyckan!

Visar lite foto på våra vita möbler, vi har även annat i andra färger men vitt är än så länge basen.
Christer har även en del retromöbler och samlarprylar på gång.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

14 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Vad spännande! Lycka till!
Kram Pia

Fågel Blå sa...

Åh vadspännande!
Du detb lilla skåpet med spetsklädd dörr som du visar på bilden är det till salu?
Ha en fi n Kväll!
Kram Kathrine

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Önskar er all lycka till!
Hoppas att du fick fart på sonen, fönsterputsande killar är eftertraktade! *ler*
Har en man med den färdigheten! UNDERBART!

Kram Mimmi

Margareta sa...

Gokväll!
Så mycket fina möbler och annat.
Lycka till med detta!!
Tråkigt att man redan har för mycket.

Ha en bra vecka!
Kram Margareta

Börjelundskan sa...

Tjingeling Anneli!
Tack för din gulliga kommentar inne hos mig. Vad roligt att ni har kommit i gång med webbutiken, ... jag ser en hel del som jag skulle vilja ha, ... fast platsen finns inte tyvärr för närvarande (ler). Vi bor bland banankartonger där allt mitt fina gamla porslin ligger nedpackat, ....ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA tror du?? Jag ska se mig om efter ett slagbord framigenom, så jag ska allt hålla utkik hos dig också.

Ha en skön vecka vännen. Kraaam Cin

Susanne sa...

Mycket vackra saker och möbler..Lycka till Kram

Vårt hem på landet sa...

Grattis! Vad roligt för er! Måste absolut kika in då nästa gång jag åker "hem" till ALingsås!

Kram, Emma

Elsa och Helena sa...

Så otroligt fina möbler du visar, vill ha allt:) Lycka till nu. Och så spännande med reportage, önskar jag fick se tidningen!!

Ha en skön dag.
KRAM Helena

Nyanser av vitt sa...

Vad fint. Spännande med reportage också.
Sköt om dig
Kram Agneta

Uttan sa...

Å så mycket fint Du har.
Jag tillbringar mina dagar med pensel och vit färg....så kul!
Men man vill gärna sätta penseln på mycket nu.Men först alla "fulbruna" dörrlister och dörrar sedan blir det sovrumsmöblerna.
Kul att Du vill vara med på min lilla Tävling hos Mej!

Kram!

Fågel Blå sa...

Hej!
har du läst mittg mail?
Kram Kathrine

Fröken Grön sa...

Så himla många fina möbler ni har hittat och gjort iordning! Jag är lite nyfiken på var ni har plats att förvara allt i väntan på försäljning?
Må så gott!
/Anna-Karin

Malin sa...

Hej vännen!

Snygg i tidningen! Måste kännas jätte roligt att äntligen ha kommit i ordning =)
Så klart kommer jag och kikar in så småning om ;-)

Kram Malin

Marita sa...

mums vilka härligt vackra möbler!!! Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig med din butik. Massor av lycka till vännen!
kram, Marita