torsdag 2 december 2010

Hemlyckans kuriosa.





Hejsan.
Ett litet ofrivilligt blogguppehåll igen.
Denna gång är det kylans fel, jag brukar nämnligen sitta i vårt uterum och blogga, men nu har det varit så kallt och naturligtvis så fungerar inte vårt element som det ska.
Utomhus ligger temperaturen omkring 18 grader kallt på morgonen och runt 12 grader på dagen!
Fungerar inte värmen inne då.... då blir det kallt.
Så nu väntar jag på lite varmare väder...


Visar lite saker från vår lilla butik.
Som jag sa förut så uppdateras inte hemsidan som den ska, utan ring oss och fråga vad vi har inne just idag.

Imorgon är det fredag igen, känns alltid lika bra.
Måste ut och börja julhandla nu innan allt tar slut i affärerna.
En liten fråga.... vad köper ni till era äkta män eller sambos?
Alltid så svårt tycker jag......

Ha det gott,
kram Anneli.

8 kommentarer:

EM sa...

Det där är inte lätt. Min man fyller dessutom år den 22e december. Hur lätt är det? Så han får nåt som han behöver/vill ha. Ska det vara nåt han inte haft önskemål om så blir det en tröja...eller nåt verktyg typ sån som man vaxar bilen med eller nåt annat som även jag kan ha nytta av...;-)
kram elsamarianne

Nilla sa...

Kylan verkar finnas överallt här i norden för tillfället.

-22 har vi för tillfället.
Visst är det vinter men kanske lite väl kallt ?

Ha det bäst!
Nilla

Fröken Grön sa...

Jag är imponerad över alla roliga och läckra saker ni hittar till er lilla butik! Hur ofta åker ni på loppisrunda?

Julklapp till gubben är klurigt i år, - förra året fick han biljetter till en konsert med Kiss, men i år vet jag inte riktig vad det ska bli. Kanske något som jag kan ha glädje av också? (Jag fick ju följa med på den där konserten, hehe!)
Må gott!
/Anna-Karin

STENLYCKA sa...

Hejsan Vännen!
Tittar bara in på din underbara blogg som snabbas och önskar dig en fin andra advent!
Kram Raina

Vårt hem på landet sa...

Brr, va kallt! Vår värmepump verkar ha lite svårt att hänga med också- eller egentligen är luften inne inte kall, men golven!

Det där med julklapp till andra hälften är jättesvårt! Vi säger alltid att vi inte ska köpa något men det blir alltid ändå. Men vad är frågan?

Kram, Emma

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen.
Mysiga saker. Ser att du också har en rektangulär glaskupa. Min är utan fat och jag hittar inget lämpligt :(
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Susanne sa...

Vilken jätte fin hattask,,inte så lätta att hitta...nu önskar jag dig och din familj en skön och trivsam helg..Kram Susanne

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Vilka fina grejor,kommer det ifrån Horla?Vi har inte varit på auktion på mycket länge nu.
Det är inte lätt med klappar dessutom fyller Reine år 27/12.
Önskar er en fin helg,kram Agneta