måndag 2 maj 2011

Mitt blåa paradis.



Hejsan.

Vardag igen och allt som vanligt.
Men så fort som tiden går nu för tiden........så är det väl snart helg igen.....

Igår var vi en sväng vid havet, svärmor och svärfar är så lyckligt ställda att de är pensionärer och får tillbringa all tid vid detta fantastiska hav!
Vädret var kyligt och blåsigt, men färgerna var sååå klara och starka.
Havet så mörktblått och himlen så ljusblå......
En dag ska jag bo vid ett blått hav.

Nu funderar jag på att fixa en liten utlottning igen.
Tips på vad ni vill vinna mottages!
Önska på......

Ha en bra start på veckan alla,
Kram Anneli.

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Vännen!!!
Vilka underbara bilder!
kul med utlottning!
Hoppas du får en fin Maj vecka!
Kram Kathrine

Unknown sa...

Vilka underbara bilder :)

Kram Maria

Tina sa...

Det är något alldeles speciellt med havet, kan nog inte leva utan det. Har turen att bo och kunna se det varje dag från mitt hus.
Dina bilder med sandstrand och gräs gör min längtan till salta bad så stoor..

Ha en bra dag!/kram

Malin sa...

Hej hallå!

Så härligt! Ser ut som mitt älsklings hav i Falkenberg.... Som jag längtar dit! Till sommaren brukar vi alltid åka dit och njuta. Havet är något aldelles extra! Kul med utlottning =)

Må gott!

Malin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Oj vilket paradis du bor i, vilken härlig himmel och vilket underbart hav.
Spännande med utlottning.
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

Vintage House sa...

Så underbart härligt det är så vackert med havet.
ha en skön dag
kram
sandra

Maria sa...

Hej på dig
Kikar in en sväng i en paus i allt mitt städ idag. Kul med en utlottning snart. Bäst att hålla koll då :) Ha de gott från Maria

Signe 1 sa...

åhh så ljuvliga bilder, man bara njuter!!

hoppas allt är bra med dig!

här är det bloggtorka just nu;-)

kramis s