lördag 20 augusti 2011

Gammalt slitet brunt.....



Hejsan.

Tack alla söta för era tips om hur man bär sig åt på Formex.

Nya skor är något jag förstått att man INTE ska ha på sig!
Jag som hade lite planer på det, en snygg höstsko med lite klack när man vistas ute bland så mycket folk.........och inte "sjava"omkring i slitna sandaler!
Men förnuftet får nog råda.

När vi renoverat vårt sovrum så har ju möbler och prylar flyttats runt hela tiden, från rum till rum.
Kul att ändra och se att saker och även möbler får nytt liv på en annan plats!
Hallen utanför sovrummet var lite trist, så där hamnade mitt symaskinsunderrede med lite nygamla saker på.
Det blev ett brunt tema denna gång.
En gammal ram, barnskor, torkade pioner, almanacker och även min gamla slitna karta med blommors uppbyggnad.

Nä, nu vankas lite mys framför TV, något gott att äta och dricka.
Sedan säger vi godnatt!

Kram Anneli.

8 kommentarer:

Anette sa...

Åhh så fint du visar ,är galen i gamla barnskor :)
Ha en skön kväll min vän.
Kramen Anette

Jenny sa...

Vad fint du gjort det Annelie!

Ja, på Formex ska man nog ha bekväma skor:)

Kraam Jenny

Unknown sa...

Kan tänka mig att det går åt sköna ingådda skor på Formex.
Mysig hörna du fixat till.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Skogslyckan sa...

Så fint du pysslat till det, själv har jag fotat månadens dukning idag. Imorgon åker jag till Danmark...jipiii!
Kram Pia

Fröken Grön sa...

Vilket fint litet stilleben du har gjort!
Synd att det inte blev någon Skåneresa för dig nu till helgen, - hoppas det blir fler tillfällen till träff framöver.
Må så gott!
/Anna-Karin

Tina sa...

Du har gjort väldigt fint!
Ta på dig goa skor, lätt klädsel och drick mycket vatten. Det behövs...

kram!

Fågel Blå sa...

Så fint du har det!
Ha en fin Kväll!
Och lycka till på Formex!
Kramar Kathrine

STENLYCKA sa...

Så mysigt och fint du har gjort!
Har aldrig varit på Formex men vet att när man skall på mässor skall man ha bra skor på fötterna annars blir hela dagen förstörd.
Önskar dig en fin kväll!
Kram Raina