söndag 11 december 2011

Fortfarande chans att vinna...............


Hejsan.

Helgen snart till ända...................hann knappt blinka innan den var över.

Än finns chans att vara med i min utlottning och vinna 3 stycken julkulor från Lisbeth Dahl!
Fram till midnatt har ni på er att vara med.

Kan ju erkänna att Christer hade rätt ( som vanligt ) jag skulle ha köpt ett paket till mig själv!
Men så flög "snålkärringen i mig" , så nu är jag utan.

Får trösta mig med att glädja en av er i alla fall.

Kram till er alla,
Anneli.

10 kommentarer:

Anette sa...

Ha ha ha du är för rolig ,snålkärringen hi hi känner igen mej :)
Håller näbbar och klor nu!!
Kramen Anette

Unknown sa...

Hihi... lika här hörru.. dumsnål kan man nog kalla det ;)
Vet du . jag har totalt missat din utlottning, hur det nu har gått till. Anmäler mig nedan så får vi se om jag hinner ;)
KRam Maria

Jenny sa...

Snålkärring, hihi;)

Håller tummarna hårt nu!

Kraam Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Det där känner jag med igen mig. Det värsta är att man ångrar sig så *morr*
Så fin låda med tidningar i,den gillar jag skarpt:)
Nu håller jag tummarna stenhårt;)

Kram Susanne

Källeboda lantliv sa...

Ja ibland kan man vara dumsnål .. Det känner jag igen .. Säkert fina kulor. .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Anders sa...

Snålkärring. De va hårda ord. :-) Du får önska dej ett paket i julklapp.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Fånga dagen sa...

Men gud jag som var så säker på att jag var med i din utlottning, konstigt Det vill jag ju.
Kram Lena

Skogslyckan sa...

Nej men Annelie jag har ju helt missat ditt lotteri...Och nu är det för sent. Hoppas du haft en skön tredje adventshelg. Här har det bakats och donats. Du får titta in till mig och vara med i min utlottning istället, nu när jag missade din..ler.
Kram Pia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej :)
Hoppas allt är bra med dig mitt i allt julstök:)
Visst är det så att man oftast snålar när det gäller en själv :))
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Norr om Köpenhamn sa...

Vi väntar med spänning ;o) Alltid lika kul med bloggtävlingar!
Du får satsa på nya julkulor till dig själv nästa år istället....så har du det att se fram emot ;o)

Ha en mysig dag o kramen på dig
Ulrika