onsdag 21 mars 2012

Redo för VÅR.



Hejsan.

Nu verkar det som vi har fått lite vårvärme igen............solen skiner och jag kan gå ut i bara tröjan till brevlådan.
Skönt, det har jag längtat efter!

Igår klarade vi av ett av våra två obligatoriska besök på Gekås i Ullared.
Ett besök i Mars och ett i September brukar det bli..................lite "Svensson" varning över kanske.......................

Men det är ju så himla mysigt att ta sig en heldag och bara shoppa loss i varuhuset, där finns ju allt!
Lite kläder fick följa med hem, men annars blev det mest textilier, lampor och skärmar, inredning och lite smått och gott.

Denna tunikan i puder/tefärgat tyg och spets och volang kunde jag inte motstå, den var klockren ihop med en vit underklänning och vita tights.
Köpte även ett par ljusa snörkängor i canvas som var snyggt ihop.
En stråväska till detta sedan var outfiten klar och nu kan det bli VÅR!
Jag är redo.

Har ni shoppat mycket nytt till vårgarderoben!

En stor kram till alla,
Anneli.


11 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken snygg tunika, den kommer du bli så vårvacker i ♥ !
Eftersom jag aldrig har varit på denna affär men hört den omtalas många gånger, så förstår jag att den är något extra !
Någon garderobshopping har det inte blivit ännu. Vårkänslorna har inte kommit så långt ;)
Ha en skön kväll !
Kram Anneli ♥

Vardag och flärd sa...

Jättefin tunika! Varför hittar alla snygga kläder på Gekås och inte jag?? Jag har bara fönstershoppat än men jag vet en del som ska komma till min garderob!
Ha det fint!
Kram Eva

Susanne sa...

Jätte fin....Kram ♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Så gullig, den stod det mitt namn på också:-) Jag visade lite vårkläder för några inlägg sen. Gillar dimrosa, beige och vitt nu...det blir säkert andra färger också. Tygkängor i beige har jag också köpt, har i brunt skinn och svart skinn också:-)
Just nu kan jag bara ha en känga...
Kram på dig!
Susanne

I mina gömmor sa...

Ohhh, vad fin!!!
Lycklig för jag har bokat dag för ett besök där jag med!
Du kommer bli superfin i den!

Kram Malin

EM sa...

Jättesöt tunika. Borde ta en tur dit igen,,,
Tänk att vi liksom ber lite om ursäkt för att vi hittar nåt vi gillar på Ullared, jag skrev precis om det. Men det är så roligt att liksom "dår-shoppa" där och bara slänga ner i vagnen och att kvittot är långt och slutsumman... pratar man inte om.... det blir som en rolig dag, helt enkelt. Hoppas du får en solig dag också
kram elsamarianne

Norr om Köpenhamn sa...

Uuuuursnygg!! :o) Den hade gärna fått krypa in i min garderob.
Tillsammans med resten blir det helt säkert vårens outfit ;o) Så himla kul nu med lite nya vårkläder.

Här lurar våren bakom knuten...ibland visar den sig och ibland blir det mössa på när jag cyklar ;o) Idag blev det mössa!
Ha en mysig torsdag o helg!

Kram vännen
Ulrika

Unknown sa...

Snygg tunika! :)

Har bara fönstershoppat än.

Kram Maria

Anonym sa...

Så söt tunika. Finns det sånt där, det trodde jag inte. Men men det verkar finnas det mesta.
Ha en skön kväll
AC

Helena sa...

Vilken söt tunika. Jag skulle också vilja åka till Ullred, men det är så långt.. och sambon lär jag inte lyckas lura iväg (tro mig jag har försökt!!) Men lite vårshopping skulle jag behöva i vilket fall som helst! Önskar dig en trevlig helg! kram

, sa...

Otroligt vad man kan hitta där. Sällan jag kollar kläder, det blir mest textilier och prylar. Tycker dom har snäppt upp sig ganska bra inom dom områdena. Köpte lite utesaker när jag var där för ett par veckor sedan, lite varmare väder bara :)
Kram Anna Lena