fredag 7 juni 2013

Planteringsbänk av marmor.

        
                     Symaskinsunderdel med vit marmorskiva...............
   
                               Perfekt som planteringsbord....................

                           Här blir jag ofta sittandes på kvällarna nu...............



Ganska trött i kroppen efter en dag med pyssel i trädgården, då är det skönt att få duscha av sig och sätta sig i en rottingstol i växthuset och bara njuta................ 

En alldeles perfekt planteringsbänk fick vi till i växthuset, en mycket vacker vit marmorskiva från en gammal skänk togs tillvara.
Som underdel användes ett gammalt stativ från en symaskin, finns det bli något vackrare än dessa gamla svarta stativ?

Kramar till er,
Anneli

8 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Nu börjar det ju se färdigt ut! Jättefint med den vita skivan! Jättefräscht! Ha en härlig helg! Kram/Finas mammis

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så fint och mysigt du har pyntat!
Jag vill också sitta på din veranda.
Ha en fin Söndag!
Kram Anette

House and Garden by Bia sa...

Jag älskar att se bilder från ditt växthus!! Och vad fint bordet blev!
Önskar dej en fin söndag min vän!
Kram

G:a Affären sa...

Vilken dröm med detta växt-orangerihus! Marmorskivan blev så bra och tål det mesta. Jag förstår att du njuter i korgstolen!

Kramar
Cia

G:a Affären sa...

Vilken dröm med detta växt-orangerihus! Marmorskivan blev så bra och tål det mesta. Jag förstår att du njuter i korgstolen!

Kramar
Cia

Annes vita rum sa...

Så jättefint! Bordet,ja allt!Ha det så jätteskönt där inne och mys på:)
Kramizar..

yanmaneee sa...

jordans
yeezy 700
timberland outlet
supreme outlet
nike air max 2017
moncler coat
lebron 15
michael kors outlet online
yeezy shoes
kd 11

Unknown sa...

k1m55c2g97 j1b70m7v34 q8q54a3o19 r4f70e9f20 a7b55f1n99 z4a33n0p68