måndag 23 september 2013

Tröst.



Hejsan.

Idag fick det bli lite tröst i form av nybakade bullar.
Några bullar och en kopp Te gör alltid gott.

Men tänk vad annorlunda det kan se ut i huvudet och sedan inte alls så i verkligheten!
Men Christer säger att i hans huvud såg han att min idé om flytten av ALLA möbler inte skulle bli bra......................men jag var ju bara tvungen att se själv för i mitt huvud var det så himla snyggt!
Nä, våra Tv-rumsmöbler såg ut som små dockskåpsmöbler i vårt stora vardagsrum.................................

Jaja................jag kommer väl snart på en annan lysande idé.
Ibland är det bra att ligga vaken på nätterna för det är ju ofta då allt uppenbarar sig.

Nu blir det fika och nybakade bullar,
Kram Anneli

12 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Ååhh vad gott med nybakade bullar. Vad sugen jag blev! Jag är likadan som du, det måste ju testas och helst på en gång... Meeen, ibland får man ge sig, hihi.
Kram Anki

House and Garden by Bia sa...

Åh va gott det ser ut!!!...här sitter jag och är så hungrig...mannen håller på att göra pannkakor....det gillar jag med hallonsylt och grädde...mums!!! Hoppas du får en bra vecka min vän;)....vi ses;)
Kram kram
Britt

Huset bakom lindarna sa...

Mums så gott och lite tröst förstås! Kram/Finas mammis

mariaikos sa...

Ååååå vad gott det ser ut med nybakade bullar!!
Vad duktig du har varit som bakat.
Ha en fin kväll.
Kram ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så mummigt det ser ut gumman..Ha en go natt ♥ Gunilla

designofluna sa...

Jag fick också en bra ide om en liten steghylla som skulle passa perfekt bredvid vår öppna spis. Det såg rent förjäv**gt ut så det var tur att vi fick lämna igen den.

Källeboda lantliv sa...

duktiga du! hembakta bullar det bästa som finns ..massor av bardoms känslor poppar upp ! må så gott ! kram jeanette

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad mumsigt med nybakade bullar. Gott med kall mjölk... Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Tina sa...

Man måste ju pröva, annars vet man ju inte om det funkar!!

kramen

Bodil sa...

Vad gott med bullar, mums.
Vad trist att det inte blev bra.
Hoppas du kommer på nåt riktigt bra.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Mums!!!
Ha ha att flytta runt möbler kan verkligen få en att inse att det var bättre innan :)
Kram
AC

LOPPISLIV sa...

Nybakade bullar och en kopp te...mums!!! Ja visst är det konstigt att alla ideér kommer om nätterna när man ligger sömnlös, en del bra och en del mindre bra, men allt måste provas såklart :-))

Kraaaam Paula