tisdag 18 mars 2014

I´m in love................





Yes................jag tror faktiskt det.

Ett underbart bord från Danmark har hittat in i mitt kök!
....och där tror jag att det får stanna ett tag.

Bordet skulle hamnat i butiken, men där har vi just nu två stycken bord redan så det finns ingen plats mer för ännu ett.

Då kom "någon" på att bordet kanske passar här hemma, och då var ju jag inte sen att hänga på.
Skitsnyggt (på ren svenska) tycker jag att det blev!
Passade utmärkt med våra stolar också...............

Roligt med förändring i köket för en gångs skull, där är ju inte så lätt att möblera om menar jag.

Ha det fint alla,
Kramkram från mig,
Anneli

12 kommentarer:

Äppelblom sa...

Så fint du har det i ditt kök.
Vi har köpt ett stort bord till köket på loppis och det har vi målat ljusgrått.
Må så gott och kram!

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fint du har det. Ha en fin dag. Kram Mimmi

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det är supersnyggt verkligen.
Jag skulle också vilja ha ett nytt köksbord... stolar också för den delen... :)
Kramar
Jessica

Miruschka sa...

Förstår att du är kär, jättefint bord!
Ha en fin onsdag:)
Kram♥

Huset bakom lindarna sa...

Passar ju perfekt i ditt kök! Och den där lådan, så praktisk!
Kram/Finas mammis

Margareta sa...

Vilket bord!!!så fint.Så bra att du kan ha det själv...verkligen snyggt.
Och alla sakerna i ditt förra inlägg,är ju för tilltalande...

Kram Margareta

Gunillasljusglimtar sa...

JAA skiitsnyggt tycker jag också! Vilken tur du har som kan ta vara på lite grejjer själv! Hoppas allt är väl annars? Kraam Gunilla

Huset på Backavägen sa...

Fantastiskt fint bord! Passade riktigt bra hos er. Sen visade du ju superfina saker från butiken, mycket vill ha saker!
Kram Anki

Sallys hus sa...

Men åååå va ddet där blev snyggt!
Jag gillar den där kombon med det vita och det mörka. Å lampskärmen i fönsret... me like..;)
Skulle verkligen vilja besöka din fina butik någon gång!
Kram Katarina

Chokladvillan 1910 sa...

Åh, tack för dina fina ord Annelie ! Det värmer ska du veta ! Detta med klimakteriet började "bra" i ett år sen fick jag störtblödningar & mens varade i 3 veckor åt gången. När det äntligen lugnade sig blev jag deppig !? Usch ! Så nu har jag börjat äta hormoner (jag gillar det inte !!!)Men men känner att jag inte har något val...om jag ska orka jobba. Hoppas att det blir bättre. Vilka fina saker du har i din butik !!!! Me like ;)
Bordet i köket blev ju skitbra som du säger ! :D
Må så gott !
Kram Anki

House and Garden by Bia sa...

Det var ett fint bord...och med den lilla lådan där också ;)).....stolarna passar ju perfekt till också...visst är det kul att förnya sej lite.....jag tog upp
ett litet rosa hörnskåp från källaren igår och satte det i bloggrummet...tog bort fåtöljen som jag hade i hörnet, vips så känns det lite nytt ;)....få se hur länge jag har det så här, hihi....
Här snöar det nu ;(....usch!
Kram bia

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint bord