tisdag 10 juni 2014

Vad tycker ni.................




Hejsan.........

Hur mår ni i värmen?
Här är varmt idag....................sisådär en 30 grader...........
Lite väl varmt enligt mig.

Vad tycket ni om det här korset?
Har köpt det av en handlare som i sin tur köpt det i Frankrike

Vackert är det med Jesus i någon slags gjuten metall.
Visst ser man fortfarande sådana i inredningen................

Hej då alla som behagar kika in här på bloggen och skriva gulliga kommentarer, tack!

Kram Anneli

9 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jag tycker det är för varmt för att jag ska må bra, i alla fall när jag jobbar - och när jag försöker sova!
Ditt kors är fint men passar definitivt inte i min inredning.
Ha det fint i värmen, vännen!
Kramar Eva

Anonym sa...

Hej i värmen
Korset är fint o passar säkert in....men inte min smak.
Tack för en super duper bra blogg, gillar den Skarpt :-)
Ha en fortsatt trevlig vecka
Kram från Mi

Gamla Posthuset sa...

I love värme! Så happy!

Superfint kors! Snyggt mot det vita och de vackra pelargonerna.
(Inte illa att ha Jesus i sin närhet :) )

Må så gott!
Kramis
Ina

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, nu är det varmt och gott, men det är som om man får en känsla att inte det är i vårt land, det blir lite mycket semester över vädret. Så har jag hållit mig i stillhet också idag, inte ens åkt ut på sjön (fjorden). Det brukar jag göra när det blir varmt och solen skiner, men idag ville det sig inte.
Korset får mig att tänka på kyrkoutsmyckning, men kanske är det meningen och jag tycker det är fint!
Agneta kram

Torpliv sa...

Det var ett väldigt vackert kors du har hittat, men det kräver ju verkligen en speciell plats i inredningen.
Det har verkligen varit några riktigt varma dagar nu, men häromkring har det ändå fläktat lite, så då känns det inte så farligt varmt ändå, mest härligt! =)
Ha en fin dag!
Kram Petra

House and Garden by Bia sa...

Läckert kors....det är inte lätt att få tag på så stora kors !!!...kan tänka mej att det kan vara svår placerat...men på rätt ställe så ;))
Vi har ingen värme direkt....idag hänger regnet i luften och jag ska luncha med en väninna, och flanera lite i stan....det finns ju paraplyer, hihi....ha det gott fina du;)
Bia

Black Iris sa...

Jag tycker att ditt kors är jättefint och visst ser man det ofta som inredning i olika bloggar..

Kram Maidi

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Hoppas allt är bra med dig och att du njutit av värmen. Här har vi regn idag men det kommer välbehövt, måste städa inne ;)
Ditt kors var väldigt snyggt och på rätt plats kommer det bli en toppen inredning som ger ett lugn.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Hej, jättefint kors men kanske lite väl stort? För min smak iallafall, men som tidigare sagts, på rätt ställe.. Ha det bra //Caroline