tisdag 17 februari 2015

Tillbaka.



Hejsan alla.

Helt plötsligt kände jag bara att jag ville "visa" mig här igen.............
Det mesta känns väl en aning ljusare tycker jag.
En del saker hänger fortfarande i luften och andra har ordnat upp sig.

Jag mår rätt ok och önskar att min mag -och-tarm sjukdom aldrig skulle ställa till det för mig mer...............men det vet jag ju att den kommer göra.

Ibland ändrar sig livet så otroligt snabbt.
Oftast när man minst anar det konstigt nog..............

En liten hälsning från mig,
kram Anneli

12 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Hej!
Kul att se ett inlägg från dig igen :)
Har saknat dina inlägg och kommentarer.
Skönt att det vänt nu och du börjar må bättre.
Kram ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Vad skönt att läget är lite mera positivt nu, och att du kan skymta lite ljusare tider.
Hur livet ska gestalta sej vet man aldrig, och tur är väl det...
Hoppas du får all stöd och hjälp du behöver,för att orka och må bra.
Varma kramar / Anneli

House and Garden by Bia sa...

Hej min vän!
Kul att du är inne och "visar" dej igen ;))...hoppas allt kommer att ordna upp sej till det bättre ;)...har allt saknat dej på bloggen ;)...hoppas du visar dej lit mera nu....
Sköt om dej nu!
Kramar från Bia

Huset bakom lindarna sa...

Man får inte ge upp hoppet. Och hopp om bättring önskar jag dej nu när våren snart är här!
Kramar från Finas mammis

Vardag och flärd sa...

Kul att höra av dig igen och du låter lite gladare än sist!
En sak i taget så ordnar det sig och jag hoppas att din mage bättrar sig!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vad glad jag blir att höra av dig. JAA att dom kan ställa till med så mycket elände..knappt man tror men det är såå sant. HOPPAS det går åt rätt håll nu då..Kram Anneli 💖 Gunilla

Annica sa...

Hej fina Du!
Vad trevligt med en liten hälsning! Många kramar till Dej!

KRAM
Annica

Fröken Tindra sa...

Gott att du är "på benen" igen! Inget kul att vara dålig och känna sig nere av olika skäl. Hoppas att det blir bättre och bättre efter hand.
Kram på dig!

Annas skattkammare sa...

Skoj att se ett inlägg från dig! Skönt att du känner dig lite bättre.
Styrkekramar!
Anna

Sofia sa...

Välkommen tillbaka! =) och skönt att du mår bättre...
kramis Sofia

Black Iris sa...

Vad roligt att det går åt rätt håll i alla fall. Hoppas nu att allt reder upp sig för dig..

Kram Maidi

House and Garden by Bia sa...

Trevlig helg fina!!
Kram och sköt om dej!
Bia