tisdag 15 december 2015

Tipp,tapp,tipp, tapp...................




Hej, hej...........

Nu har tomtarna smugit fram ur vrårna här hemma.
I år hoppade de in i läkarskåpet i hallen och där får de bo tills julen är över.

Gillar att ha dem samlade på en och samma plats.
Mina egenhändigt målade tomtar, antika tomtar och andra "vanliga" tomtar trängs tillsammans med granar, kottar och annat juligt.

Så får det bli denna julen och det verkar som om alla är nöjda.

Ha det gott, nu ska jag "tomta" vidare,
kram Anneli

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wooooo...fantastislt helt underbart ♡...
/Kram finaste & ha det riktigt gott!

Huset bakom lindarna sa...

Så smidigt att ha dem på en och samma plats, så fort det går att plocka bort dem sen! Ser att du har en tomte som är likadan som min målade!
Mina tomtar har inte kommit fram ännu!
Kram/Finas mammis

Vardag och flärd sa...

Oj, så många tomtar och att ha dem på en plats gillar jag. Här blir det inga tomtar, har helt enkelt tröttnat på tomtar.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

ja där fanns en och annan tomte ja, hehe....
Hoppas du har det bra i julruschen ;))
Kram bia

Sweet Pea sa...

Våra tomtar kom fram i helgen som var. Dock inte lika mycket som innan. Har inte så mycket plats att ha dom på.
Ha en toppen dag.
Kram Petra

Hemma på Sjuan sa...

Inte många tomtar här hemma men några i alla fall. Fint att ha dem samlade. Kram