måndag 18 januari 2016

Mina fötter.........

 Ett vackert sidentäcke i blågrå färg.................

........som jag säljer på Tradera nu.............




Hej alla som fortfarande kikar in här..............

Fryser ni mina fina?
Så kallt det är...........jag har både duntäcke och en filt över mig på nätterna.
Men det värsta är nog ändå att frysa om fötterna.

Igår t.ex. så frös jag rejält om mina fossingar, vi var på auktion på vårat vanliga auktionsställe..........och som vanligt får jag väl säga så fanns där saker utomhus också!
Sådär en -17-18 grader och så stå utomhus en 30-60 minuter ,då fryser man om fossingarna oavsett skor tror jag.
Hua, jag frös hela kvällen här hemma sedan, det gick liksom inte att få upp någon värme i kroppen........

Idag är det som tur är lite varmare ute, lite lagom kallt som passar mig bättre.

Nu får ni ha en fortsatt fin vecka,
kram Anneli

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Stackare! När man fryser om fötterna är det skönt att ta ett fotbad, riktigt varmt, då blir man varm i hela kroppen.
Täcket är himla fint, får se om jag vågar gå in på Tradera, man blir liksom fast.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Anonym sa...

Sååå vackert täcke ❤️ ...
Ligger här nerbäddat sedan en tid /Kram i vinterkylan!

House and Garden by Bia sa...

Jättefint täcke...kan ju behövas nu i denna kyla!...men vi har under -10 grader iaf...skönt !
Men hur kan man ha auktion utomhus när det är så kallt !??...
Hoppas du inte fryser om "fossingarna" nu ;))...jag har härliga tjocka raggsockor på mej inomhus...det behövs verkligen !!
Ha det gott nu vännen !!
Varm kram bia

Unknown sa...

simply nice! HD Wallpapers