söndag 17 april 2016

Vårfärg...........




Hejsan...........

Idag får man ingen vårkänsla precis, fy sjutton så trist med detta regnande.
Det enda positiva är väl att man riktigt ser hur bra naturen mår, det blir grönare och grönare och knopparna större på alla träd och buskar.
Så.......slutsatsen blir ju trots allt............regn är BRA!

Just nu tycker jag mycket om denna sköna pastellfärg, "Old Turquoise" från JDL.
Så snygg på både möbler och speglar och annat.
Härligt att blanda in lite pastellfärg ihop med det vita och svarta.

Nu får ni ha det bra tills vi hörs igen,
här eller på IG...........
Kramkram från Anneli

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa...riktigt snygg ♡ ...
/Kram finaste & ha en underbar Söndag trots regnet hos dig!

Sweet Pea sa...

Så mycket fina grejer du har. Och färgen är skitsnygg (om man får säga så ;))
Visst behövs regnet, men det är inte så roligt. Hade hoppats på lite sol i dag och kunnat spendera största delen av dagen ute. Nu blev det lite shopping istället.
Ha en superskön söndag.
Kram Petra

House and Garden by Bia sa...

Jag gillar turkos som du kanske vet, hihi...för tillfället har jag turkos i sovrummet, men nu ska jag snart sätta upp vita gardiner så då blir det vitt, grått och rosa där över sommaren ;))....tycker det verkar som att bloggvärlden börjar avta lite...mindre besökare och mindre inlägg på bloggarna...tråkigt tycker jag...för du vet ju att jag gillar bloggar bättre än instagram. Regnigt här hos oss idag, har varit inne hela dagen och nu ska jag snart spela Bingolotto...håll tummarna, för vann jag mycket och stora summor, nu har dom ändrat så man vinner nästan aldrig !!....det var bättre förr...i många avseenden, hihi...
Ha en fin kväll !!
Kram kram

Vardag och flärd sa...

Det turkosa skåpet piggar verkligen upp!
Vädret är inte så kul men det grönskar minsann ute så det gäller att hinna se allt som händer (och inte är jag klar med vårarbetet heller).
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Browneyedgirl sa...

Det turkos skåpet är så fint :) Har regnat hela helgen men jag hoppas det vänder :) Ha en fin måndag.

Hanna sa...

Vilken härlig färg!

Black Iris sa...

Jovisst, regn är nog bra men när det varvas med kyla och blåst kan man bli lite trött.
Färgen på skåpet är jättefin.

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

Riktigt fiin färg!! Håller med dig! Ja inte var det bättre i morse med SNÖ!! Vill ha vår NU.Kram 💙

Gunillasljusglimtar sa...

Riktigt fiin färg!! Håller med dig! Ja inte var det bättre i morse med SNÖ!! Vill ha vår NU.Kram 💙

Jenny sa...

Jättefin färg!
Ja, rottingbrickan var ett riktigt fynd, bara 15kr:)
Hittar ni nått mer sånt där vackert rottingbord så är jag intresserad, hihi;)

Vi har inte varit på de senaste auktionerna i Rävlanda då vi haft annat på schemat, hoppas vi kan gå på nästa.

Ha det gott Vännen,
Kram Jenny