fredag 19 december 2008

Julklappar.

( Bild lånad ur Lantliv)
Hejsan alla vänner igen.

Nu är jag på benen igen med nya friska tag.Överlevde detta också, nä, det är väl inget att skoja om men man glömmer fort hur jobbigt det är att bli sjuk och få feber.

Här på västkusten har vi såååå.... tråkigt väder.

Regn blåst och 7-8 grader varmt, inte så att man har någon julstämmning precis.

Idag har jag och min dotter klätt granen. Den blev så fin, tycker jag, men övriga i familjen verkar tycka att det blev lite mycket vitt i granen.

Min käre man uttryckte sig så här: Åh,vilken gran,vita rosetter och vita kulor!

Vad har alla röda kulor tagit vägen?


Försökte fota men det blev inga bra kort så ber om att få återkomma.

Imorgon ska jag ut på stan och inhandla de sista julklapparna. Är det någon som kan komma med ett tips på vad man köper till en 18 årig kille?

Det är så tråkigt att bara ge bort pengar, tycker att det ska vara paket på julafton.


Ha en riktigt trevlig helg! Kram Anneli.

Inga kommentarer: