tisdag 30 december 2008

Rimfrost i nyårstid.

Hejsan alla vänner!
Vill önska er alla ett gott slut på det här året och ett riktigt gott nytt år!!!!!!!
Idag har jag varit ute i det härliga vädret och fotograferat lite. Det är ju ingen snö här på västkusten men så himla fint med all rimfrost på allting.
Är ingen "mästerfotograf" och har ingen superkamera men tycker ändå att bilderna blev rätt Ok. (Fast det skulle nog inte min morbror tycka förstås, han är ju "riktig" fotograf!)
Nu firar vi in det nya året i morgon. Ta det lugnt med nyårsraketerna!!!!!!
Jag ger inga nyårslöften, mer än att jag ska försöka njuta och ta vara på varje dag som jag får vara med mina älskade barn, min käre man och släkt och vänner!
Ta vara på varandra, tid är det bästa du kan ge någon!

Kramar Anneli.






4 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig, och tack för den fina kommentaren på min sida :-)
Håller med dig att det är kul att blogga, så kul att få nya vänner!
Njuter av dina fina kort, det när solen går genom träden är helt underbart. Tänk så mycket magiskt vi har runt oss hela tiden som vi bara tar för givet och knappt ser ibland.
Det här med att tro på oss själva får vi träna på lite grand hela tiden, eller hur? Det gör jag också vet du.
Sköt om dig och ha en riktigt bra dag!
Kram från Mia

♥ Pia... sa...

Hej..här slank jag in via Änglarumsmia..kul med ny bekantskaper..fina bilder....ser frostigt och härligt ut ...Att blogga ja..det förgyller tillvaron otroligt..med alla dessa kreativa och härliga människor som man träffar.. Hej och på återseende..PIA

Millas hem sa...

Hej!
Utebilderna är så fantastiskt vackra!
Jag har några sovmorgnar till, börjar först på måndag!

Kram Camilla

Anonym sa...

Vilka underbara bilder! Riktigt fina vintemotiv! :)

Kram Eva