fredag 5 december 2008

Julmarknad och lussekatter.


Hejsan alla rara där ute.


Tänkte bara önska er alla en riktigt trevlig helg. Försök njuta lite med tända ljus och mysigt sällskap.

I morgon ska jag och min käre man på en trevlig julmarknad. Med lite övertalning ska jag nog få med mig honom. Hoppas på att få köpt en gran som vi tänker ha i vårat nya uterum. Har sett fram emot det sedan rummet blev färdigt, tror det kommer bli så mysigt!

Det är bara jag i familjen som vill att vi ska ha gran nu för tiden. De andra är så tråkiga!!!!

Visst ska man ha gran! Eller hur?

Sedan bara måste jag få bakat lussekatter, det är ju så gudomligt gott.

En hembakt lussekatt med ett glas kall mjölk! Inte fel.


Ha nu en riktigt skön helg önskar Anneli.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anneli!

Va roligt att jag (vi) kunde få dej att skratta=) Ja dom är roliga i den här åldern, småfolket. Detsamma om bloggen, här blir det nog att man tittar in igen.

Ha det gott!

Mallan sa...

Hejsan!

Självklart ska man ha gran!!!! :)
De andra får helt enkelt ge sig, eller hur! *hi hi hi*
Härligt med julmarknad, hoppas du hittar nå´t kul där.
Idag blir det nog pepparkaksbak här hemma.
Ha en bra dag! Kram Malena

Ofelias Hus sa...

Hej och tack för titten hos mig!
Nog ska det vara gran till jul, du ska se att de andra i familjen kommer tycka att den är fin när den väl står där...men allt är ju så jobbigt för våra älskade män, det är väl bra som det är, tycks de tänka...
kram
Anette

Anonym sa...

Vilket fin arrangemang du gjort!!!

Visst skall man ha gran till jul! Det tillhör! Doften av granbarr...

Ta det lugnt i julstöket!

Kram Eva