söndag 15 augusti 2010

Kaffe....

Hejsan.

Märks det att inspirationen inte är på topp?
Inläggen blir glesare och glesare.....
Foton hade jag inga passande heller....

Kan det möjligtvis bero på detta konstiga väder, sååååå varmt och så åskliknande luft, allting är alldeles kletigt och klibbigt.
En endaste liten åskknall och en skur, inte mer blev det....här i alla fall.

Huvudvärk har jag så det sprakar i huvudet, kaffe har det gått åt en hel del idag men inte har det hjälpt speciellt mycket inte!
Annars är det bra...

Sophia är på Liseberg och jag är så avundsjuk, har inte varit där ännu i sommar.
Nästa helg måste det bli av bara.

Hade tänkt ha en utlottning när besöksräknaren passerat 20 000, och det är faktiskt ett tag sedan upptäckte jag.
Därför.....mina vänner!

Vad skulle du vilja vinna?
Förslag på den "bästa" vinsten önskas.
Så får vi se om era förslag kan godkännas...hi..hi..

Många kramar Anneli.

14 kommentarer:

Susanne sa...

Hej,ja vädret är verkligen tungt!!
nej det är inte alltid man har nått varken att säga eller visa..så är det nog för oss alla..Ja jag tänkte det samma då min räknare oxå sprungit iväg,,men vet inte heller vad jag skall lotta ut än :)'Vi får väl se vad vi hittar på..Kram Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!
Håller med dig om vädret, blää gillar det inte. Hemskt att säga men längtar efter hösten med frisk luft!

Spännande med utlottning, men vad man vill vinna......det är inte lätt.
Du kommer nog på något bra själv:))

Kram Susanne

STENLYCKA sa...

Ja här har det varit så klibbigt och varmt också några dagar. Huvudvärk har jag också idag, vet inte om det beror på att det kanske blir åska eller att vi hade fest i går kväll....
Ha en bra början på nya veckan!
Kram Raina

Malin sa...

Hej vännen!

Det går bra att jobba, men lite segt känns det just nu då jag inte vet om jag får vara kvar efter september... Men ja låter bli att tänka på det. Det där med jobb brukar ju lösa sig, så det hoppas jag det gör denna gången också.

Vist är vädret jobbigt nu, obehagligt fuktigt och klibbigt! Hoppas det snart blir annat!! Kul med utlottning! Du hitar säkert på något bra tror jag. I morgon åker vi med pojkarna till Liseberg om allt går enligt planerna, skall tänka på Dig då när vi far rumt i karusellerna och tar lotter ;-)
Kram på Dig, Malin

VITA NYANSER sa...

Grattis till dina 20 000 besökare! Snygg bricka!

Kram L-L

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hade tänkt åka till Horla i torsdags men det kom nått annat emellan, skönt att höra att jag inte missade nått..(fast det hade såklart varit kul att träffa dig där:))

Jag känner mig jätteseg o låg på energi, har inte rört på mig nånting i sommar o ätit desto mer, hihi! Måste börjar röra på mig för både vikten och orken. Tog faktiskt med mig träningsskor till jobbet idag. Ska passa på att gå på promenad under lunchrasten, vi har fina skogsstigar här alldeles utanför huset:)

Hoppas allt är bra med dig?
Grattis till alla besökare, vad kul med tävling! Du brukar lotta ut så vackra saker, varför inte en bricka eller något annat från Hemlyckan??:)

Ha en bra dag Vännen!

kraam Jenny

Country Hill sa...

Tack för din goa kommentar hos mig.
Javisst var det roliga dagar på mässan, tyvärr är den inte öppen för allmänheten utan en fackmässa för branschfolk. Men har du företag så kan det väl inte vara något problem.
Grattis till alla besökare!
Kram Lena

Country Hill sa...

Tack för din goa kommentar hos mig.
Javisst var det roliga dagar på mässan, tyvärr är den inte öppen för allmänheten utan en fackmässa för branschfolk. Men har du företag så kan det väl inte vara något problem.
Grattis till alla besökare!
Kram Lena

Skogslyckan sa...

Vad kul att du tittade in till mig så jag hittade dig. Tack för din gulliga kommentar om min blogg också. Lägger mig som följare.
Vi ses igen..
Kramar Pia i Skogslyckan

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Ja det var då ett växlande väder, inte konstigt man blir tung i huvudet!!!!
Överraskningsvinst kanske!!!!
Kram Agnetha

Unknown sa...

Hej
Jag har haft bloggtorka, men nu känner jag att jag vill komma igång, lite.

Svårt med vinst, ljus tänder väll alla?! Ljus/ljuspåse...


Kramar
/Maggan

Katta sa...

Ja inspirationen ligger lite på olika ställen för mej med det är olika saker som får prioriteras.Liseberg var det flera år sen jag var på får försöka ta familjen dit nästa sommar kanske.Kram Katta

Jenny sa...

Hej Vännen!
Usch, låter inte kul med migrän..hoppas det går över snart.

Krya på dig!

Kraam Jenny

Signe 1 sa...

Grattis grattis till alla dina besökare!! Du kommer nog på nåt fint att lotta ut, jag litar på din braiga smak, hihi...

Ha en finfin dag!

Stora kramen Sofia