lördag 16 oktober 2010

Ute inne.



Hejsan.

Hoppas ni haft en skön Lördag alla och att kvällen blir likadan.
Här har det varit fullt upp hela dagen.
Loppis ,2 st. t.om., hemleverans till en kund som köpt ett skrivbord av oss, försäljning i butiken, besök i Allum (Partille) för en del höstshopping och därefter hämtning av en söt liten skolbänk som ska målas åt 2 små "kunder".
Nu ska det bli rätt skönt att sätta sig i soffhörnan och tända lite ljus och ta en macka och lite gott att dricka.

Har läst i inredningstidningar att " nu ska man ta in utemöblerna i huset" det ska visst vara lite trendigt!
Inte har jag lust att ha våran fula utegrupp inne precis ( det kanske inte va riktigt den slags utemöbel de menade) men då kom jag på att mitt lilla symaskinbord kanske skulle vara lite trendigt ändå.....
Sagt och gjort...nu står det här i hallen....trots att Christer skakade på huvudet åt en sådan dum idé.
Jag tycker nog det blev rätt så mysigt ändå och platsen fanns ju.

Önskar er alla en fortsatt fin kväll,
Kram Anneli.

8 kommentarer:

Cathrine sa...

Oh vilket vackert symaskins underrede du har. Jag letar själv efter en trampsymaskin med lite snirkliggare underrede för jag tänkte också göra ett bord av det och ställa i hallen. Men har ännu inte hittat något som har fallit mig i smaken.
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så mysigt! Jag har inte mycket som står på min önskelista just nu, mer en just ett sånt symaskinsbord!
Personligen tycker jag att det är lika fint ute som inne:)

Ha en skön kväll!
Kram Susanne

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Passar alldeles utmärkt inne! Det blev jättemysigt :-)

Kram från Australien♥

Helen sa...

Det fina symaskinsbordet blev verkligen fint där, tur att du stod på dig. Vilken fin webbuktik du har, där fanns mycket att gilla. Ha en fin söndag.
Kram/Helen

Susanne sa...

Så jätte fint..Ja nu kan man ju köpa dessa bord för nix o ingenting på loppisarna..Fin idé..
Ja visst är det nog många sambosar som skakar på huvudet just i denna stund åt knasiga idéer ...Kram Susanne

Skogslyckan sa...

Inte skaka på huvudet åt det...jag har två sådana inne. Tycker om skivan på din ser så härligt ruffig ut. Kram Pia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Det blev ju jättefint! Gillar din ljusstake som står där oxå:)

Vad kul att du är med o tävlar hos mig!

Ha det bra!

Kraam Jenny

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annelie.
Jättesnyggt med symaskinsbordet.
Sån fin sliten skiva.
Maken här skakar på huvudet åt mycket av mina ideér.
Må så gott
Kram Anette