torsdag 17 mars 2011

Semesterdag.




Hejsan.

Fortsätter på temat semester.
Igår tog vi en semesterdag och åkte iväg på en shoppingresa till ett mycket stort varuhus.
Gekås i Ullared.
En gång på hösten och en gång på våren brukar vi försöka åka dit.
Alltid lika kul att se förändringarna och vad som tillkommit i sortimentet.
Stort är det nu och jag blir lika förvirrad och snurrig som alltid, som tur vad gick jag med Sophia som är skärpt och alltid vet var någonstans jag befinner mig........

En söt vit blus med en dimrosa sjal till ett mycket bra pris fick jag med mig hem och även några sommarlinnen inköptes.
Ett par fina brickor att ha på köksbordet och även en snygg zinkpall, ett par lampkjolar var väl det som jag handlade.
Zinkpallen tyckte jag om och den har jag planer för........får visa senare.

Nu ska här städas för vi väntar besök i helgen......inte så kul med dammråttor och smulor överallt.
Städning är väl inte så hög prioritet på längre...när barnen var små då dammsögs det varje dag och golv torkades.
Jag har blivit latare med åren, tror jag....

Ha det gott alla,
Kram Anneli.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina fynd :)
Kram Maria

Lotta sa...

Hej!
Jag har bara varit till Gegås en gång, för rätt så många år sedan. Då blev jag inte speciellt sugen på att åka dit igen. Men du hade ju gjort jättefina fynd, så man vet aldrig det kanske blir ett nytt försök.

Kram Lotta

Fågel Blå sa...

Åhhh så mycket fint du hittade!!!!!
Önskar dej en fin Kväll!
Kram Kathrine

Vita Falkens Lantliv sa...

Här är en till som har blivit latare med dammsugaren, eller vi är nog klokare?!

Fina fynd du gjort i Ullared, alltid lika kul att fynda där.

Kram Susanne

Susanne sa...

Hej min vän,,,då var du ju så nära mig..Oj ja visst har det blivit stort nästan för stort..Jag bor 5 km i från men är där nästan aldrig...Blir så trött när jag kommer in och snurrig...Fina fynd..Kram Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej

Vilka fina fynd du har gjort, och vilket fint hem du har.
Verkligen inspirerande och vackra bilder.
En underbar blogg:)
Ha en skön fredag
Kram
Jessica

Fröken Grön sa...

Ullared är fortfarande en vit fläck på min karta. Kan tänka mig att man kan shoppa loss rejält där, - lite som IKEA-effekten, att man kommer hem med saker man inte ens visste att man behövde!
Ha en riktigt fin helg!
/Anna-Karin

Elsa och Helena sa...

Så mycket fint du handlade! Alltid roligt att shoppa:) Här snöar det för fullt...vill också ha vår!

KRAM Helena

Vårt hem på landet sa...

Den där zinkpallen har jag missat! Superfin!

Jag har lite dåligt samvete att jag inte har varit o hälsat på dig, men jag hoppas att det blir lite senare.

Kram, Emma