tisdag 27 maj 2014

Udda loppisprylar.............



 Gamla mormorskängor..............



Gamla hopprep............



Sliten och härlig förbandslåda................


Hej, hej på er............

Ni undrade vad jag köpt på "supermegaloppisen".
Jo, dessa udda annorlunda prylar kunde jag inte låta bli ...........

De svarta gamla slitna kängorna är helt underbara, hopprepet så kul att se med läderrem, räddningskårens förbandslåda.....................
Tänk vilka fantastiska saker man kan hitta på loppisar!

Ledsnar aldrig på gamla prylar.

Vad är den mest udda loppispryl du köpt?


Ha det gott,
kram Anneli 

4 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Udda loppisfynd!? Så här i en hast kan jag inte komma på något! Men det jag är mest glad över är en stooor zinkbalja! Vilka fynd du gjort!
Kram/Finas mammis

Annas skattkammare sa...

Hej! Så fina fynd du fort! Har ni så gott om loppisar borta hos er, här tycker jag det är väldigt ont om dem.
Kram Anna

Margareta sa...

Så roligt med loppisfynd.Jag vet inte vad som är mest udda för mig,men många saker är det......
Och frågan om butiken Tina och Överstens öppettider:Månd-fred 10-18.Lördag10-14. söndag-stängt.
Det är verkligen en mysig liten butik i Skillingaryd.

Kram Margareta

VisaLiza sa...

Spännande fynd! Själv handlade jag bara kläder på loppisen i söndags. Funderar på det där med udda loppisfynd och konstaterar att mycket av det jag släpar hem ses som udda av andra men som skatter av mig. Kramar Liza