tisdag 21 oktober 2014

Varenda dag..............





Här händer inget!
Inget att blogga om har jag...................

Vi kämpar på och bygger vår "nya" butik.
Misstron är stor och självförtroendet i botten, det blir ju inte som man tänkt sig!
Man har ju en idé om hur man vill att det ska bli, men så svårt det är i verkligheten.

Ont i magen varenda (jävla) dag har jag också................

Besvikelser och motgångar står på kö just nu.

Nä, det här var inget bra inlägg känner jag, men ibland så blir det bara fööööör mycket..........................

Kramar från mig,
Anneli 

16 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vännen, nu är det inte kul för dig, ibland blir allt galet men .... jag tror det ordnar sig så småningom. Bara du slipper ha ont i magen. Häng i ett tag till, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Jag tycker det ser bra ut jag ;))!!
Och vilken fin tegelvägg i svart...
Hoppas det onda i magen försvinner snart...hoppas du har tabletter att ta till om det behövs...sköt om dej vännen!
Kramis bia

mariaikos sa...

Fina saker på dina hyllor.
Skickar många kramar till dig ♥

Malin sa...

Hej vännen!
Inte roligt när du känner dig ur form!!!
Så roligt med ny butik, har mina gissningar nu när jag ser bilderna, efter frisören där städfirman ligger/låg blir det väl om Ni tar över lokalen ;-)

Kram Malin

Malin sa...

Hej vännen!
Inte roligt när du känner dig ur form!!!
Så roligt med ny butik, har mina gissningar nu när jag ser bilderna, efter frisören där städfirman ligger/låg blir det väl om Ni tar över lokalen ;-)

Kram Malin

Huset bakom lindarna sa...

Jag tycker det ser kanonfint ut!! Hoppas att allt ordnar sej! På något sätt brukar det göra det!
Många kramar från Finas mammis

Här är gudagott att vara ! sa...

Usch så jobbigt att känna så !
Det är ofta svårt att få det som man tänkt sej direkt...Brukar lösa sej tillslut när man fått "bo in sej".
Skickar styrkekramar med övertygelsen att det kommer att bli bra tillslut ♥
/ Anneli

Unknown sa...

Men vännen vad tråkigt att du känner så nu. Men jag tycker det ser fint ut och blev väldigt förtjust i den svarta tegelväggen. Angående magen som strular så hänger nog det ihop med att du känner dig stressad just nu med flytten o allt.
Hoppas det löser sig, kramar Ing-Britt

Sallys hus sa...

Hmmm jag är rädd att jag inte förstår...
det ser ju makalöst fint ut i nya butiken...
vad är det som inte blir bra?
Jag tror verkligen inte att någon annan än du ser några som helst fel!
magontet beror kanske på stress över att det inte blir som du sett för ditt inre..
Släpp det och se det vackra du har framför dig istället.
Upp med hakan nu! Du ÄR bra på det där!
Kraaaaaaaam Katarina

Sofia sa...

Men du... inspirationen kommer tillbaka, förr eller senare! Tro mig jag vet...
STOR STOR KRAM!
Sofia

EM sa...

Aj, då, spökar magen nu igen. Här är det faktiskt lite bättre... och allt återgår till det normala, typ.
Det där med att flytta butiken, det är inte det allra lättaste. Man har en bild på hur man vill ha det, men så ska det funka med kunder och logistik också...speciellt om man är ensam...Och så brukar man ju ha ett datum som man ska hålla. Det drar ihop sig till jul också. Årets bästa tid om man har affär. Julskylta, slå in paket och se lagret minska och kontot öka...
Nu stressade jag nog dig ännu mer, va? Förlåt, det var verkligen inte meningen. Men du gillar säkert den perioden också. Kämpa på!
kram elsamarianne

Annas skattkammare sa...

Det ser ut att bli hur bra som helst! Lokalen ser helt underbar ut och med ditt piffande sen kommer det bli kanon!
Hoppas att magen blir bättre.
Kram Anna

Annas skattkammare sa...

PS. Skåpet har tidigare varit mörkbetsat trä, nu har det blivit målat i ljust grått. Ska visa när det är på plats. Tack för komplimangen om pardörrarna. :)
Kram Anna

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, ibland blir det för mycket och det ska man också kunna prata om. Hoppas det vänder snart och känns bättre. Kram.

Hemma på Sjuan sa...

Hoppas det blir bättre... Ser bli ut att väldigt fint i butiken i alla fall. Kram Suss

Black Iris sa...

Ibland känns det mesta motigt och man kanske oroar sig i onödan. Oftast brukar det så småningom att bli bra.
Bloggandet känns motigt för mig med för som du säger händer det inte speciellt mycket..

Kram Maidi