onsdag 22 juni 2016

Kök, tyg och midsommar!




Hej.........

Kikar in här en snabbis på bloggen!
Passar även på att önska er alla en riktigt fin midsommar!
Håller tummarna att väder och vind och annat blir som ni önskar...............

Köket vi satt in i sommarhuset blev ett  från Ikea, Bodbyn, grå luckor.
Jag gillar ju vita kök, men här är allt annat vitt och vi valde en vit diskho, och detta grå köket är så snyggt tycker jag.

Tyget är väl riktigt somrigt, tycker ni inte det?
Ikea det med.
Bakom ska stå en diskmaskin någon gång..........

Grytskåp valde vi bort, Min "egne lille Ernst" snickrade till ett av metallrör och tegelstenar, stenarna hämtade vi ute i ladan
Ja, arbetet pågår.............

Ha nu det fint mina hjärtan,
kram Anneli

Ja, arbete

5 kommentarer:

VisaLiza sa...

Det där grytskåpet blir en ju onekligen nyfiken på. I övrigt ser det jättefint ut, kramar Liza

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hoppas du har en fin midsommarhelg :)
Stor kram
Jessica

Anonym sa...

Åh,sååå vackert ♥ ...
Hoppas din Midsommar vart ljuvlig & ha nu ett underbart Sommarliv!

/Kram finaste

House and Garden by Bia sa...

Det blev jättefint !...gillar tyget också ;)
Hoppas du har det bra i sommar landet, här fortsätter värmen ett tag till !
Varm kram bia

Snäckskalsdalen. sa...

Snyggt, jättesnyggt! Har väl sett det på IM om jag inte minns fel, den fina väggen och smarta hyllan som mannen din gjort, väldigt fint!
Agneta kram