fredag 6 januari 2017

Inredning i VÅR.



Hej.

Känns konstigt att önska er Gott nytt år, men det är ju faktiskt inte så många dagar detta året än.
2017........vart tar åren vägen........minns så väl när vi skulle fira år 2000...........känns som igår.

Kyla har vi fått och nu verkar det som om vi ska få snö också här nere på västkusten inatt.........gillar det inte riktigt kan jag säga.

Har fått så lustiga känslor nu plötsligt, börjar tänka VÅR redan!
Jag tänker inredning , färger ,stilar ,material ,osv.
Vad tror ni kommer bli "super-inne" i vår?

Japp, nu säger jag hej då och kram för denna gång,
Anneli


4 kommentarer:

mariaikos sa...

Hej!
Tack för kommentaren. Jo jag blev sugen att börja blogg igen efter ett långt uppehåll.
Jag har inte instagram. Facebook har jag tagit bort, blev så less på att se allt onödigt vetande som kommer upp i flödet. Man fastnar lätt där, enda jag kan sakna från fb är köp-säljsidan.
Inredningstrender.......har nog ingen aning, men stod i nån tidning om sammet, tänker då på sammetssoffor som var populära på -70 talet så det känns inte som nåt jag gillar nu.
Kram

✫ Fru Eriksson sa...

Härligt ♡ ....
Goooo forts på 2017 fina du!

/Kram

House and Garden by Bia sa...

Hej där !
Jaa tiden går fort...snart vår !
Men än så länge är det faktiskt vinter ;))
När det finns snö gillar jag vintern men när det är slask och is, då kan det kvitta!!
Och en vinter utan snö är ingen vinter !!
Hoppas allt är bra med dej vännen !!...ser dej ju på instagram ;))
Tänk att instagram har tagit över bloggarna...tycker jag i alla fall !!
Kram på dej !!<3
Bia

Mittgodastefinaste sa...

Jag har också redan jättemycket vårfeeling!

Kram Jenny