fredag 14 juli 2017

Förändring.





Hejsan.

Nu är jag här igen.
Sommaren pågår för fullt och sommarbutiken flyter på riktigt bra. Så roligt att Christers idé om en sommarbutik fungerar.......alla idéer han får är ju inte lysande om man säger så.......hi....hi.......

I vintras blev trappan och båda hallarna renoverade här i sommarhuset.
Från brunmurrig retro till ljus lantlig stil med trägolv och panel på väggarna............det blev en väldans skillnad.
Kul att det går att förändra så mycket med små medel.

Nu önskar jag er alla en skön helg, själv ska jag ut på lite roligheter,
Kram Anneli

4 kommentarer:

anettan sa...

Men vilken förändring.Så fint. Kram Anette

House and Garden by Bia sa...

Hej på dej !
Har saknat dig på min blogg !!....kika gärna in, du har nog missat en hel del där, hihi...
Men så himla fint ni bor...gillar dörren vid trappen, en sån där dörr till hemligheter ;)...städskrubb eller liknande. Trappen blev jättefin!
Vi ses förhoppningsvis på våra bloggar !!
Kramis bia

Anonym sa...

Wooo så mysigt ... ❤️
/Kramelikram pårej!

Pst...
Jag har ny blogg nu - Välkommen!

MirandaMaräng sa...

Wow så fint det blev. . . .roligt med förändring! Gillar den jätte läckra dörren!
Kram