måndag 9 februari 2009

Utmaning.

Hejsan alla.
Har idag fått min första utmaning av den "goa" Jenny med bloggen Hemma på Kråkered. Ska försöka lista 8 ovanor jag har. Det blir inte lätt...Hi ...hi...! Om det blir dig jag utmanar ska du göra likadant på din blogg och skicka vidare till 8 personer.
Nr 1:Gnäller på att ingen hjälper till hemma- när sedan någon gör det så duger det inte!
Nr2: Mitt kök är mitt - alla andra är i vägen.
Nr 3: Avskyr att laga mat.
Nr 4: Dålig på att slutföra saker, ledsnar snabbt.
Nr 5:Lite lat- älskar att sitta och läsa en bra bok.
Nr 6:Lite förvirrad, snurrig säger mina barn.
Nr7: Fruktansvärt dåligt lokalsinne-går vilse på IKEA.
Nr 8:Har många ideer, men dålig på att komma till skott.

Pust ... det här va tufft. Det stärkte ju inte självförtroendet precis. Nästa utmaning hoppas jag blir att lista 8 BRA saker om mig själv.

Nu skickar jag alltså utmaningen vidare till:

Vitt och blått
Villa hemmet
Mitt vita hem
Njut en smula
Vitt och brett
Sandras hem
Prillig
Vita hjärtan

Hoppas det är OK med denna utmaning önskar Anneli. Kram från mig.

3 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Kul, nu vet man lite hur du e då :)
Kram Åsa

Anonym sa...

Vilken härlig blogg jag hittade här. Ska läsa vidare hos dig.
Kommer gärna tillbaks.
Ha, en bra kväll.
Kram

Jenny sa...

Hej Annelie! Kul att få reda på lite om dig:) Jag känner absolut igen mig i punkt 1 och 3, hihihi!

Ja, nästa utmaning får bli mer "positiv":)
Kram Jenny