onsdag 17 februari 2010

Ny trend....


Halloj alla.

Igår blev vi av med vår matgrupp i köket
Vi hade ju den till försäljning på blocket och trodde väl inte att det skulle gå så snabbt att sälja, men det gjorde det.
Så igår kväll fick Christer skotta sig ner till förrådet i trädgården och släpa fram trädgårdsmöblerna.
Han tyckte det blev riktigt bra i köket.... det är bara grillen som saknas.
I alla fall så ska vi åka en runda ner till Göteborg till helgen, vi har sett en snygg matgrupp på EM möbelhus.
Hoppas nu att den finns på lager.....

Gardinen i köksfönstret fick bli en nödlösning, hade ju tänkt sy en själv.
Men och jag vet verkligen inte vad som hände , men precis allt gick fel!!!!!
Så den gardinen är nu undanstoppad längst in i garderoben och jag vill inte höra talas om den någonsin!

Igår kom jag äntligen iväg och fick klippt mig.
Tack, snälla Emmeli för en fin frisyr och trevligt sällskap.

Ha det "gött" alla,
Kram Anneli.

7 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Fixa en läcker grill vet ja så har du ett kök som ingen annan hi hi
Lycka till med Göteborg
Kram Lena

Unknown sa...

Ja vem vet, kanske det blir en ny trend:) Fast jag har trädgårdsmöbler innomhus men inte kanske i plast...men de fyller ju sin funktion i alla fall.
Kram och lycka till med möbelletandet!
kram Anna

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ja, nu är det bara grillen som fattas,hihi!

Vad härligt med ett besök hos frissan, det skulle jag behöva, ser ut som en luffare i håret:)

Hoppas ni får tag på möblerna ni kollat in på EM till helgen!

kram Jenny

Lauras gård sa...

Det såg avslappnat och skönt ut i köket tycker jag! Går det inte att sätta upp en hängmatta någonstans också *fniss*.

Kram Stina

Marita sa...

Skratt!! Ja vad ska man säga... kanske inte riktigt min smak... ;-)
Men med ett solparasoll, en strålkastare, en grill och några paraplydrinkar kanske.... lite musik "Blue Hawaii" kanske... ja, det kan nog funka!!
Lycka till med jakten på nya möbler! Det där med gardinen... känner igen mig där! Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig!
kram, Marita

Susanne sa...

Det där med gardin hm jag har haft samma problem,,jag har ju fått en utmaning av Jenny i kråkered att visa mitt köksfönster..nja det får nog vänta lite ,,inte så nöjd med det som blev ..Lycka till med möbelköp..kram Susanne

linruz sa...

Hihi man tager vad man haver!!
Kram Lina