onsdag 3 februari 2010

Utmaning.




Hejsan.

God eftermiddag alla där ute.
Hur har ni det i snökaoset?
Jag skottar snö så tror jag blir tokig, vad ska man göra av all snön?
Tycker så synd om brevbärarna, tidningsbuden och alla som måste forcera alla dessa snövallar som plogbilen kör upp.

Här hemma fortsätter köksbyggandet och jag börjar se "ljuset"...
och då kommer tankarna in på inredningsdetaljer.
Då är man på rätt väg, nu börjar snart det roliga...

Idag har mina tankar bara surrat in på köksfönstret,
-vad ska jag ha för slags gardiner
-vilka blomkrukor och vilka växter
-lampor i fönstret, hängandes eller på fot

Har inte en aning...
Därför goa, rara vänner, hjälp mig med detta!!!!!
Visa mig hur ni har inrett era köksfönster och skicka väldigt gärna utmaningen vidare!!!!!
Skickar iväg en utmaning till tjejerna med dessa fina bloggar:

Inre ro
Huset utanför stan
Vita verandan
Hemma på Kråkered
Vitt nytt och nött

Tackar så jättemycket på förhand och ser verkligen emot att ta en titt på era säkerligen vackra fönster.

Stor kram Anneli.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Annelie!
Här har det oxå skottats snö idag..undrar som du var man ska göra av allt??
Vad fint det ser ut att bli i ert kök:)

Vilken kul utmaning och tack för att du skickade den vidare till mig!
Jag antar den gärna men får vänta tills helgen då jag är hemma och kan fota i dagsljus!

Ha en trevlig onsdagkväll!

Kram Jenny

Fånga dagen sa...

Hej Annelie!
Vad gulligt att du gav mig den här utmaningen.
Jag har ett litet problem bara, och kan inte låta bli att skratta lite, jag har ju börjat plocka bort i köket nu, som du kanske läste så fick vi ju en vattenläcka under helgen så nu ska köksgolv ut i första hand, detta drar med sig att ordningen ändras även i fönstret och det tror jag inte du har någon nytta med i ditt nya vackra kök. Om jag kan ordna till det så tar jag en bild en dag men annars kan jag kanske få återkomma när det är klart.
Usch vad jag gruvar mig för det här. Om det visar sig att det är väldigt blött, vilket jag tror så måste vi ha en byggfläkt mitt på köksgolvet i 3 jäkla veckor, det är något irriterande.
Tack för att du tänkte på mig, det värmer ska du veta.
Kramar goa tjejen
Lena

Signe 1 sa...

Vilken skojig utmaning!!:-)

Det kommer bli kanon i ert kök det ser jag det:-)

Hoppas du får en fin dag!

Stor kram Sofia

Malin sa...

Hej!

Vad fint det ser ut att bli i ERt kök. Håller med om att det roliga börjar när man ska välja gadiner och lampor och så. Jag har en gammal skomakar lampa hängandes i mitt köksfönster. det roliga är ju att kunna variera sig. Kram på dig och ha det så gott.

Kram Malin

Hemmalycka sa...

Ja usch vad mycket snö det är och jag kan säga att mina ungdomar är lika lata vad gäller snöskottning:).
DEt ser ju ut som det inte är så mycket kvar att fixa i köket, ser jättesnyggt ut.
Kram Åsa

Huset utanför stan sa...

Hej Annelie! Vilket jättefint kök ni håller på at få till! Kul med liggande panel!

Jag antar gärna utmaningen! Men det dröjer nog några dagar pga att vi ju också håller på med köket och några fönsterfoder inte sitter uppe än! Men inom kort, jag lovar=)

Ha en riktigt bra helg! Kram