fredag 2 juli 2010

Sommarfynd till lantstället.




Hejsan alla!

Välkommen att kika in på blocket!
Där finns dessa vackra och charmiga saker till försäljning.
Ett helt underbart bord i en mycket vacker Medelhavsblå/turkos färg!
Bordet har den absolut rätta patinan och inte nog med det....vågen har exakt samma färg!
Önskar så att jag hade kvar vårt lantställe.......
Men ,bordet och vågen får göra någon annan glad....

Vad har ni för er i värmen?
Själv gör jag inte så många knop idag...mår inte så bra när det blir så här varmt!
Men jag klagar inte, solen lyser och vi har sommar!
Man kan ju sitta med fötterna i ett kallt fotbad i skuggan och läsa senaste nummret av Lantliv!!!!

Ha det gott alla,
Stor kram Anneli.

6 kommentarer:

Börjelundskan sa...

Vilka fina grejer du har till försäljning, vågen har jag en likadan fast cremefärgad.

Jag säger som du, mår heller inte bra i denna värmen, men det finns väl skugga, jag har spenderat tiden under vårt äppelträd idag....tack för tipset ett kallt fotbad är nog inte så dumt *fniss*.

Sommarkramar. Cin

Susanne sa...

Verkligen vackert bord..kram Susanne

Lily of the valley sa...

Jättevackert bord! Precis ett sådant som står på min önskelista..
Kram Lily

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilka fina saker, måste in o kika direkt!

Ha en fortsatt trevlig helg i sommarvärmen:)

Kraam Jenny

Malin sa...

Hej!

I dag är det lite mera svalka! Skönt, man kan röra sig utan att bli enomvåt =)

Fina grejer!!! Så det var du som knep vågen i horla ;-) Hade skickat bud med svärmor, men hon kom med en lampa som ja ville ha och det är alltid något. Nu kommer ju Vinden ha öppet mer under semestern också, kanske man kan göra några fynd där.
Ha det så gott.

Kram Malin

Old and New Home sa...

Vilket underbard bord. Synd att inte man har pengar till allt man vill ha *Ler*

Kram Cattis