lördag 4 juni 2011



Hejsan.
Vad pysslar ni med där ute i stugorna?
Hoppas ni njuter av ledighet och härligt väder och varandra.
Just nu ser "killarna" i familjen på fotboll, ibland undrar jag om det bara sänds fotboll på vår TV?
Tycker aldrig att jag ser några bra filmer eller serier nu för tiden.
Denna underbara trasmatta har jag fått tag på och jag önskar sååå att jag hade ett vackert gammalt "bonnkök" med trägolv att lägga den på! Eller varför inte ett hallgolv, kanske? Eller en trist och sliten trappa......
Mattan har mycket fina och klara färger och är hela 6 meter och 60 centimeter lång!
Då jag själv inte har detta så finns den till försäljning i vår webbutik.
Så passa på om du är på jakt efter en charmig trasmatta till ett lågt pris.
Ha en fortsatt fin Lördagskväll,
Kram Anneli.

9 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken fin trasmatta!

Härhemma har jag och Tindra spelat Uno medans vi väntar på att Peter ska komma hem från Strömstad..

Såg att det är auktion i Hjälmared på måndag, ska du dit?

Kraam Jenny

Susanne sa...

Jag har bara njutit av att inte frysa..Älskar verkligen solen och värmen som kommit...Ja en underbar matta älskar trasmattor,,önskar oxå ett vackert trägolv att lägga dom på...Nej inget på tvn,,man får se en dvd...kram

Anette sa...

Jättefin matta ,inga trägolv här heller :(
Sov så gott.
Kramar Anette

Tina sa...

Jag har en del trasmattor som svärmor vävt, älskar dem!
Idag blir det fortsättning på utefix av mitt Shed och bara mys. Får se om jag vågar ta ett dopp i poolen..

kram!

Jenny sa...

Hej igen Annelie!
Såg annonsen i Alingsås Tidning, finns bilder på alingsaskuriosa.se oxå. Vi får se ..om vi åker dit, vi har en hel del att pyssla med härhemma.

Ha en skön söndag!
Kraam Jenny

Anette sa...

Ha ha ha Anneli du är rolig du ,jag bor ju i Orsa hi hi de är väl så gott som mitt i buschen hi hi
Ha en fin Söndag
Kramar Anette

Susanne sa...

Oj vad förvånad jag blev,,trodde inte att man kunde se min nya blogg ännu..oj då får jag ta o fixa till den...tror du det går,,ja jag gör bara ett litet försök...vem vet,tar det inte så allvarligt ännu...Kram

STENLYCKA sa...

Ja, vad pysslar vi med....jo, i helgen har Carina och Anna varit hos mig och fotat min trädgård för ett reportage för tidningen Allt om Trädgård. Sedan har jag vilat läst lite och bara varit.
Önskar dig en fin nationaldag, här har vi regnskurar och åska idag!
Kram Raina

Uttan sa...

Ja Du tänk att få lägga på den mattan. Önskar Jag haft gamla trägolv då hade jag köpt mattan av Dej direkt.
Nu har jag inga trägolv men självklart så har Jag ändå en trasmatta vid diskbänken som en fd granne vävt och Mamma lämnade henne trasorna så där i finns både pappas skjorta, mammas kjol och min gamla jumper. Hon som vävt mattan finns inte längre och inte heller Mina föräldrar som gick bort båda två för tre år sedan. Så Jag njuter av att få känna den under mina fötter.
Otroligt vad en gammal matta kan ge mej....tårar...minnen och kärlek.

Här är det så varmt i dag faktiskt skönare inne. Men nu ska Jag ta Mej en kopp kaffe sätta Mej i skuggan bli irriterad på all mygg Vi har och bara njuta. Njuta av Livet!!!

Önskar Dej en fin dag!
Kram!