onsdag 1 juni 2011

Ljuva blomstertid


Hejsan.

Imorgon presenterar jag vinnaren i min utlottning.
Än finns tid kvar att vara med.....

Nu väntar några dagar med lite ledighet, Fredag har vi stängt i butiken men Lördag finns vi på plats igen.

Idag har jag kikat på alla som tagit studenten här i stan och sett deras lycka.
Ikväll när jag och Sophia tog en sväng ner till stan var det fullt av folk som satt på uteserveringarna och stans mötesplatser och bara njöt.
Det var en slags feststämmning och förväntan som låg i luften.
Tänk vad fint väder gör gott för människor!

Kram och lycka till alla som är med i utlottningen!
Anneli.

4 kommentarer:

Anette sa...

Ja de är för härligt när de blir varmt o folk hitar ut .
Ha en skön kväll
Kramen Anette

Unknown sa...

Det är fest bara man får sitta ute ljumma kvällar tycker jag.
Ha en skön långhelg
Kram Maria

Tina sa...

Det är en härlig tid just nu, vi får passa på att njuta och ha kul!

Kram!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Visst är det en härlig tid nu:)

Din utlottning har jag tyvärr missat..

Ha en skön långhelg!

Kraam Jenny