måndag 28 november 2011

Fönster igen.......



Hejsan.

Vad gillar ni den nya Headern?
Lite "julig är" den väl ändå med snöflingorna yrandes?
Fotot är hemifrån vår hall och den smala lilla skänken gjorde sig perfekt vid panelväggen.
Ljusstaken är fyndad på loppis och den söta minigranen kommer från de djupa och mörka Hemsjöskogarna där min bloggvän Malin håller till.
Ser henne kämpandes gräva upp den lilla granen i den stoooooora skogen...............


Det var en fasligt blåsig helg, det började ju redan i Fredags, hoppas allt är bra med er alla och att hus och hem klarat sig.

Idag är en "ledig" dag för mig, kan behövas efter förra veckans hårda tempo.
Så idag försöker jag bara komma ikapp både i hjärnan och med sysslorna här hemma.

En bra vecka till er alla,
Kram Anneli

14 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Jag har köpt mitt på blomsteraffären! Trodde Panduro skulle ha men icke!
Vad fina bilder! Läckert!
Kram Agnetha

Unknown sa...

Hoppas stormen har gett sig.
Verkligen en fin header du har gjort.
Gillar ljusstaken
Kram Maria

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härlig header!
Viss är det mysigt att få in lite grandoft i huset!
Gillar bilden du ger av en grävande Malin ;)

Kram Mimmi

Mariette sa...

Jättefin header!!

Och ett nytt mysigt fönster...

Tack för din rara hälsning!

Pallen med två handtag kostar 1155.

Ha det så bra!

Kram Mariette

Mys och hemtrevnad sa...

din header är jättefin...kramis semlan

Malin sa...

Ha ha ha ha.... Du är då söt som få!!! Sträcker på mig lite extra nu när Hemsjö granen står så fint hos Er ;-) Nöjet är helt på min sida. Må så gott!

Kram Malin

Graadskan sa...

Väldigt fin header! I brist på riktig snö, får vi göra vad vi kan för att få julkänslorna att visa sig!!! ;)

Kram Camilla

VACKRA hem och interiör sa...

Inte alla som förstår sig på min ibland lite lustiga inredningsstil, hehe... så fin butik du ser ut att ha... hade också i början lite mer äldre saker, men tyvärr har det blivit mindre och mindre av den varan då jag inte haft tid att köpa in i samma utsträckning längre...
Kram
Pia

Fånga dagen sa...

Jaa du Anneli jag gillar din header skarpt, så läckert med flingorna, jag vet inte riktigt hur alla får till det så fint men det ligger väl en massa jobb bakom förstås.
Ha en riktigt fin dag nu
Kram Lena

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annelie!
Så fin och julig header.
Vilket fönster, så pampigt.Fönster kan man aldrig få för många av,hehe:)
Förra veckan tog på krafterna även här, så här tar vi det lite soft den här veckan.
Må så gott
Kram Anette

Källeboda lantliv sa...

Fina fönster .. De kan ju bli riktigt Juliga med lite pynt ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vitspets sa...

Vilket fint fönster . Jättefin header du har gjort Kram Karina

HEMLÄNGTAN sa...

Jättefin header!!!
Ja men usch vad det blåser. Inatt låg jag vaken flera timmar och lyssnade på blåsten och oroade mig för huset...

Ha en fin dag!
/Jenny

Anette sa...

Hallojsan:)
Härligt du gjort de med headern ,snyggt!
Ha de så bäst vännen.
Kramen Anette