fredag 11 november 2011

Mor Aǵustas garage





Hejsan.

Vill visa några sköna bilder från ett fantastiskt mysigt "garage".
Där huserar den mycket söta och vänliga Gúa.
Ett garage där många långa timmar lags ner på att få en helt fantastisk butik med mängder av charmiga saker. Ni har verkligen lyckats med att få kunden att känna sig välkommen för det råder en fin och hemtrevlig känsla i hela butiken!

Mina köp där denna gången blev en griffeltavla som ska användas i vår egen lilla butik, en urtavla i trä, en urgullig ljusstake och det bästa av allt .........en julklapp till MIG!

Nu önskar jag en fin helg till alla, och ni som har vägarna förbi Alingsås är mycket välkomna in till Hemlyckan imorgon och säga Hej!
Inget köptvång -kom bara in och få lite inspiration.

Kram Anneli.


10 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej :)
Om jag bodde lite närmare så skulle jag utan tvekan göra ett besök till dig.
Jag får njuta och inspireras av det du visar här istället :)
Ha en fin fredag.
Kram
Jessica

Tina sa...

Jag får nog ta en sväng dit någon gång, träffade Gua en gång hos en annan bloggis. Så himla gullig!
Vi har en tysk combi, inga problem med att få med sig prylar. Bilen var ändå inte helt full på hemvägen..
Vill man så kan man, bra motto eller hur? Särskilt när det gäller loppis..

kram o ha en trevlig helg

Skogslyckan sa...

Åh dit vill jag också nån gång. Får ta en avstickare dit nån gång när jag skall till Danmark och åker vägen över Skåne. Tack för gulliga ord om skålarna, en kommer ju från dig!
Kram Pia

HEMLÄNGTAN sa...

Ser riktigt fint ut, förstår att du hittade lite smått och gott.

Jag har sagt till min mamma att vi ska åka till Alingsås någon dag och strosa runt. Har hört att det är riktigt mysigt där i juletid?

Mys och hemtrevnad sa...

jag kanske tittar in endera dagen innan jul...brukar åka till baldershage vid juletid och då ska jag se om jag hittar till dig med...kramis semlan

Norr om Köpenhamn sa...

Jag bor ju inte allt för långt från Gua, så jag måste bara besöka henne snart. Hennes butik ser fantastisk ut!
Kul att du fyndade lite hos henne :o)

Ha en skön fredagkväll o helg!
Kram
Ulrika

Fånga dagen sa...

Oj oj det var mysigt det du.
Det badkaret ska vi bara inte prata om, så läckert alltihop.
Jag vill bara önska dig en skön helg.
Kram Lena

Unknown sa...

Om jag bodde närmre skulle jag komma på stört :)

Önskar dig en fin helg
Kram Maria

Anette sa...

Halloj!!
Synd jag bor så långt borta :( tråkigt.
Vilken mysig butik du varit i ,helmysig.
Va hitta du för fint till dej i julklapp då ;)
Ha de så bäst vännen .
Kramen Anette

Fröken Grön sa...

Tänk, fast jag bor i Skåne har jag fortfarande inte tagit mig till Gúas fina butik. Det ser verkligen hur läckert ut som helst på bilderna.
Ha en fin söndag!
/Anna-Karin