torsdag 3 maj 2012

Barfotaliv.

Hejsan.

Mycket tid för bloggande blir det inte!
Utan nu ägnas tiden åt barfotaliv istället.

Skönt att kunna styra sin egen tid och verkligen njuta av sommarvärmen som kommit nu.
Lite sol på "fossingarna" skulle inte skada ser jag, så bleka de ser ut..................
Ett knalligt nagellack får det också bli.
Man hinner liksom inte med allt riktigt som man vill.
Det är mycket nu och idéerna frodas och ploppar upp hela tiden.......................

Snart helg igen också, så här skulle alla veckor vara, 3 dagar arbete och 4 dagar ledighet.............................

Kramen till er alla,
Anneli 

10 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad skönt med ett barfotaliv, men i morgon får du sätta på dig kängorna!! Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Nej, bloggandet hinns inte med riktigt, men det är viktigt att njuta av väder och allt annat härligt!
Ha det fint!
Kram Eva

veronicasvita sa...

Vilken härlig blogg du har!! Så glad att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade till dig!!
Sköt om dig
kramar Veronica

Unknown sa...

Härligt med denna värme vi haft nu och även ledigheten som passade så bra. Njuter för fullt och förtränger att de varnar för oväder redan imorgon ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Här lyser fötterna vita med;) Men så underbart väder!!!
Ha en skön helg!

Kram Susanne

Elsa och Helena sa...

Här hinns ingenting tycker jag:) Helt plötsligt har alla måsten samlats i en stor hög!

ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT FIN HELG! Hoppas solen kommer att lysa, här regnar det för tillfället...KRAMAR Helena

Jenny sa...

Hej Annelie!

Ja, nu har man inte lust att ägna en massa tid framför datorn,vill ju gärna vara ute och njuta istället:)(fast både jag och P har pollenallergi som är som värst nu i början av maj men man får stå ut..)

Det blir ingen resa till Hjo för mig i år, ska du dit? Känner inte att jag har råd att åka någonstans, många hål att stoppa pengarna i just nu.

Imorgon ska vi med Tindra på "kosläpp" I Kåhög, det ska bli roligt!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

HEMLÄNGTAN sa...

Helt rätt. Man får allt passa på när det bjuds på sol och värme.
Men nu slår det tydligen om igen. Kanske är bra så man får jobba ikapp lite ;-)

Ha en riktigt fin fredag!
Kram, Jenny

Här är gudagott att vara ! sa...

"Ta av dej skorna "...;)
- Så härligt det ser ut att går barfota i gräset ♥
Här har vi ullsockar i skorna ännu, och i helgen hotar dom med
2decimeter snö.
Ha det gott och njut !
Kram Anneli ♥

Lotta sa...

Vad skönt det ska bli när man kan gå utan strumpor och skor, men än verkar det dröja.....
Kram Lotta