måndag 29 december 2014

Zinkbadkar och mellandagar..............




Nu är det vackert ute!
Jag var ute en sväng nyss och fotograferade mitt favoritobjekt.....................alla årstider så är mitt växthus det mest tacksamma att fota.
Alltid vackert är det.......................och vem är det jämt................ 

Annars?
Vad hittar ni på sådana här "mellandagar"?

Själv springer jag på reor, träffar goda vänner, myser vid tv, läser böcker och tidningar och så "musslar" jag och flyttar runt prylar.

Undrar ni förresten varför jag har ett zinkbadkar lutandes mot dörren?
Jo, som ni nog räknat ut så går inte dörren att stänga riktigt så här i kylan......................så då får man hitta på en annan lösning.

Ha det fint mina vänner,
kramar Anneli

13 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon!
Det är verkligen magiskt vackert i er trädgård med all snön, önskar nästan att vi hade lite mera vi åxo så det gick att knäppa på sig skidorna.
Här är det jobb som gäller då mittarbete inte tar någon hänsyn till helger. Men visst har även jag hunnit med lite rea :).
Kram Ing-Britt

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ja nu är det vackert må jag säga ! Låter som du har en skön julledighet..det behövs !
Tack rara för detta året, vill önska dej ett riktigt gott nytt 2015 !!
Stor kram / Anette

MARIA I KOS sa...

Här tar jag det bara lugnt, Har inte ens varit på någon rea, ändå har jag bara 100 steg till affärerna. Få se om jag går dit i dag.
Dottern har åkt till Luleå med tåg, 25 mil för att gå på rea. "Finns bättre affärer där" tycker hon.
Kram ♥

Huset bakom lindarna sa...

Visst blir det vackrare så här års med lite vitt på marken.Här tycker jag att dagarna flyter ihop till ett och vilken veckodag det är det tål att fundera på en stund!
Gott Nytt År och tack för gullig kommentar hos mej!
Finas mammis

House and Garden by Bia sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga, hihi....idag har vi plusgrader, det har regnat och snön smälter...fy säger jag bara ;(...i morrn är vi bortbjudna till vänner på nyårsbjudning ;)...hoppas man inte halkar när man går hem...det är ju så halt. I morgon gör jag också mitt sista inlägg för i år, men jag önskar dej redan nu Ett gott nytt År fina bloggvän;)
Kram bia

STENLYCKA sa...

Nyårskramar till dig, önskar att 2015 blir ett underbart år för dig! Tack för alla vackra inlägg under året och ett GOTT NYTT ÅR!
Raina

Rosor och ruiner sa...

Låter som mysiga mellandagar! Så mycket fin snö ni har fått, men den kanske är på väg bort nu, precis som här..Det kunde gärna ha fått vara lite vitt och vackert över nyår med.

Önskar dig ett gott nytt år!
Kram Gunilla

Sofia sa...

Ja...så vackert!!!
GOTT NYTT ÅR på dig!
Kram Sofia

Här är gudagott att vara ! sa...

En zinkbadkar som dörrstängare, ja det är ett bevis på kreativa lösningar på ett problem :)
Dina mellandagar verkar ha varit riktiga må-bra-dagar för dej !
Skönt att bara kunna göra det man vill och har lust med.
Tack fina bloggvän för det här året, för alla trevliga och inspirerande blogginlägg som du bjuder på !
Önskar dej en mysig nyårsafton och en glädjefyllt nytt år ♥
Stor nyårskram från mej !
/ Anneli

House and Garden by Bia sa...

Tack för de värmande orden!!!
GOTT NYTT ÅR IGEN !!!
Rara bloggvän <3
Kraaam bia

Fröken Grön sa...

Ett zinkbadkar kan man ha till mycket!
Det ser så härligt ut i ditt vintriga växthus.
Gott nytt år önskar jag dig!
/Anna-Karin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän.
Kikar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året.
Stor varm kram
Jessica

Annes vita rum sa...

Hjälp! Såå mycket snö...
här har vi barmark,till min förtjusning:)
Tack för att du alltid kikar in hos mig:)
God fortsättning... Kramizar