lördag 3 januari 2015

Nu är det dags................






.............att frossa i tulpaner!

Köpte dessa igår...........20 st. för 79 kronor på Ica...............det tyckte jag var ett bra pris.
Mörklila och ljuslila tillsammans, härliga vårfärger.

God fortsättning alla mina rara bloggvänner.
Nu ser jag fram emot ett härligt år här i bloggvärlden ihop med er och hoppas verkligen att inte fler bestämmer sig för att sluta blogga!
Jag BEHÖVER er för all underbar inspiration ni ger mig och att ni delar med er av era liv.
Tack alla vi som följs åt här.....................

Varma kramar från Anneli

12 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt att nu få börja frossa i tulpaner och olika vårlökar.
God fortsättning även till dig
Kram Ing-Britt

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken underbar bukett som sprider glädje och påminner oss om det som komma ska...
- Alltid lika kul att titta in hos dej och tack för all inspiration som du ger oss ♥
Kram / Anneli

Sallys hus sa...

Hallå där och God fortsättning!
Jiiises vad mycket snö ni har. Här har vi inte en gnutta.
Å tulpaner är ju så underbart!
Kram Katarina

Vardag och flärd sa...

God fortsättning på dig vännen! Visst fortsätter vi att mötas i bloggen även detta år!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Det är så fint med tulpaner !!!
Och så klart vi ses på bloggen detta år också!!!....roligt att ha fått din bekantskap här på bloggen ;))...ser fram emot bilder från ditt fina växthus också, hihi...
Stor kram bia

Rost och rädisor sa...

Tulpaner alltid härligt. Här har det inte blivit nån bukett ännu, men det kommer.
God fortsättning
Anette

Anonym sa...

Underbart med Tulpan"frosseri" ♡ ...
God fortsättning/Kram

Annes vita rum sa...

Underbara blomma! äntligen!
Vi gör så gott vi kan med bloggandet tycker jag;) det blir inte så många inlägg från mig,men jag vill inte lägga ner den helt.För jag vill ju ha den fina kontakter med er fina bloggvänner...
kramizar

Vardag och flärd sa...

Ang hyacinterna så vattnar jag aldrig dem. Detta var första gången jag hade blå, har bara haft vita tidigare och de doftar inte så starkt. Detta var hemskt, jag har nog blivit allergisk, Men strunt i det, nu satsar vi på tulpaner!
Kramar Eva

Jenny sa...

Hej Vännen!
God fortsättning!

Vilka vackra tulpaner, bra pris oxå:)

Ska försöka att blogga lite mer i år än jag gjorde 2014..då blev det ytterst sporadiskt.

Hoppas vi ses snart!
Kram Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, nu är det snart vardag igen och vi behöver sådana buketter som din att förgylla vardagen med. Speciellt en sån dag som denna (iofs inte vardag än, men....) för så grått och trist som det är idag så behövs det lite hjälp för att få det att bli glatt!
Tycker som du, tråkigt när bloggare slutar blogga!
Vi kämpar vidare!
Agneta kram

Black Iris sa...

Härligt att förnya garderoben ibland.. Tulpaner måste jag också köpa i morgon. Ha det så gott..

Kram Maidi