onsdag 1 april 2009

Fotoalbum


Hejsan alla.
Idag har vi underbart väder här på västkusten. Nu är det VÅR. Min dotter Sophia och jag har suttit på altanen och solat. Åh, mamma sa hon, nu skulle vi varit vid havet i Åsa. Men jag vet att vid havet är det svinkallt så här års, så vi satt mycket skönare här på vår altan!!!
Igår firade vi Fredric och ikväll fortsätter visst firandet med fotboll på TV och kebabpizza!
Hu...hur kan alla ungdomar äta pizza så ofta?
Visar det fina gamla fotoalbumet jag ropade in på auktion i söndags. Visst är det fint? Det blir en vacker detalj att lägga på min vita byrå. Skulle så gärna vilja veta vilka människorna är på bilderna och hur deras liv varit. Efter att ha följt Sabinas blogg ett tag så läste jag igår morse att hennes kamp var över. Blev mycket ledsen och tänker på hennes nära och kära. Livet har så många överraskningar åt oss, både positiva och negativa. Det som Sabina ställdes inför måste vara det värsta någon kan råka ut för och därför måste man ta vara på alla stunder och ha så kul som det bara går!!!!! Så ut och njut i solen, imorgon kanske det regnar!!!
Ha det gott alla,
Kram Anneli.

7 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Visst är det härligt med vår, drack första vårkaffet.. dvs kaffe ute med solen värmades i ansiktet. Fint album, vore intressant att veta vilka de är. Kram sari

Lauras gård sa...

Fint foto album! Ja, i dag var det vår i luften och härligt. Jag tog en promenad innan det blev mörkt. Hoppas det torkar upp snart också så hunden slipper bli så smutsig. Kram Stina

Hemmalycka sa...

Jättefint album. Visst är det skönt att solen äntligen visar sig.
Kram Kram

Jenny sa...

Hej Annelie!
Visst är det härligt nu när våren kommit!
Vilket fint gammalt album du hittade på auktionen!!
Visst vore det intressant att veta mer om vilka de där människorna på bilderna var..
Idag är jag ledig, ska plantera ut lite nyinköpta vårblommor:)

Ha en bra dag,
Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Fantastiskt med våren! Vilket fint gammalt album! Ha de gott!

Kicki sa...

Hejsan
Tack för Dina fina kommentarer på min blogg.
Tycker mycket om Din blogg också.
Kommer definitivt att besöka den igen.
Kram
Kicki

Vardagens guldkorn sa...

Å vilket vackert album, skulle önska att det fanns något sådant kvar från min släkt. Älskar verkligen gamla bilder och det skulle vara ännu mysigare att använda om man visste vilka det var på bilderna. Ha det gott! Kram Linda