fredag 3 april 2009

Vitt i påsk.


Hejsan alla goa!
Fredag idag och jag skulle åkt och helghandlat, men... med en magsjukdom så kan man aldrig planera någonting! Inte ens timma för timma, jag borde vara van efter så många år med detta, men vill inte vänja mig! Det finns alltid någon som har det värre, så jag klagar inte, för snart kommer solen bryta igenom dimman och det blir ännu en härlig vårdag!
Ser fram emot helgen med förhoppningsvis sköna utedagar och kanske, kanske en första grillning!!! Vad sägs om det? I morgon kommer släkt och vänner och vi fortsätter firandet av Fredric. Det blir skoj och mysigt. Snart är det Påsk och jag visar foto på min söta höna och en skål med ägg. Hönan ska fyllas med godis, men inte än för då är det slut innan Påsk!!!!
Ha en skön helg alla bloggvänner,
Kram Anneli.

8 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad vårfint du har på bordet. Gillar din höna i vit och den vita romantiska skålen. Har en liknande vit höna som jag har godis i redan.
Ha en skön helg!
Kram Susanne

Hemmalycka sa...

Hoppas du blivit bättre i magen.
Trevlig helg
Kram Åsa

Lauras gård sa...

Tack för kommentaren hos mig! Ja tur att man bor på landet annars hade nog folk trott att vi är lite knepiga... Men vad trist med en sådan sjukdom! Hoppas att du känner dig bättre nu i alla fall. Hönan är underbar! Jag har en sådan i klarglas som har blivit fylld tre gånger redan. Ha en underbar helg! Kram Stina

Signe 1 sa...

Supersöt höna som kommer må gott med lite godis i sig, hihi. Hoppas du blir bättre, låter inget skoj det där...Kram Sofia

Lotta sa...

Godkväll!
Vad fint du hade det på ditt bord, jag gillar blått och vitt ser så fräscht ut.
Låter tråkigt det där med magen.

Hoppas att du får en jätte bra helg!
Kram kram Lotta!

Nylyckan sa...

Hejsan!
Tack för din gulliga kommentar hos mig, den behövde jag! Jag älskar de där vita hönorna i porslin. Tänk jag stod och höll i två likadana 90 kronor styck uppe i vår Fyndboa. Så tog jag dom inte, nästa gång var de borta. Fint med vitt porslin. Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Annelie!

Hoppas du är bättre i magen..inte kul att ha ont när det är helg o solen skiner..
Jättefina vita saker du visar, den där hönan är ju jättecharmig:)

Trevlig helg!

Kram Jenny

IKT i min vardag sa...

Hej!

Jo när det är hemmamatch så är jag väl lite Elfsborgare, annars bryr jag mig inte mycket om fotbollen. Mina elever i skolan brukar dock hålla mig uppdaterad hur det går i allsvenskan ;)

Kram Linda