onsdag 20 januari 2010

Traderafynd.

Hejsan alla!

Denna veckan kan ni bjuda på denna vita, praktiska klädhängare på auktionssidan Tradera, utropspriset var 1 krona!
Tror att det har stigit lite, men inte några större summor.
Den är målad av mig och med en fransk textrad som betyder klädhängare.

I nästa inlägg är det dags för min utlottning!
Så håll ögonen öppna.

Mina tankar är hos Jenny (Hemma på Kråkered) dessa dagar,som så tragiskt råkat ut för en brand hemma i hönshuset.
Så skönt att ni inte kom till skada, Jenny, Peter och Tilda.
I all bedrövelse får man trösta sig med att det kunde gått mycket värre....
Tänker på dig, vännen....

Allt gott alla bloggisar,
Kram Anneli.
.

5 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Hallå där!
Vilken fin hängare du ska sälja, den ska jag kolla på. Men tyvärr finns inte plats just nu, synd.
Du det gick faktiskt bra hos tandläkaren men jag öppnade inte munnen förrän jag förklarat att jag på inga villkors vis tänkte göra något större för tillfället utan återkommer då det blir akut. Han fick sig ett gott skratt när jag föreslog vanlig modellera när det blir aktuellt, ja ja sa han köp med dig det du.
Annars så fanns det som vanligt inga hål men en massa småsprickor, usch vad ledsamt, ja du förstår säkert vad jag menar. Notan slutade på 920 kr, som hittat för en halvtimma.
Jag berättar lite om gardinerna på bloggen men det är inget märkvärdigt, lätt som en plätt.
Kramisar
Lena

Malin sa...

Hej Hallå!

Kläd hängare är verkligen något som jag tror alla behöver! Den är jätte fin. Själv har jag en lite lägre bänk i furu som min pappa gjorde i slöjden när han var liten. "Förr i tiden" gjordes det verkligen möbler i slöjden, kan inte tänka mig att det görs nu. Och framförallt inte att dom blir så fina.

Lycka till med försäljningen!

Kram Malin

Malin sa...

Hej igen!

Ja, du undrar väl varför jag skrev om min pappas gamla bänk...
Ha ha...
Jo, jag har den som min "klädhängare"

Kram Kram.
Malin

Tezz från Kungens Kurva sa...

Det var verkligen en fin hängare. Tradera är en toppensajt där man kan fynda massor av fina saker, lätt att fastna där :)

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Så fin hängare!!! Med text o allt...
Önskar dig en mysig dag!
Kram Agnetha