söndag 10 januari 2010

Veckans Traderafynd

Hejsan alla.

Nu är det söndag igen, och i morgon kör vardagen igång på allvar. De flesta är på sina arbeten och skolorna börjar.
Min dotter Sophia är jag allvarligt oroad över hur hon ska orka upp i morgon kl. 06.30!
Hon har den senaste veckan tagit rejäla sovmorgnar till fram emot middagstid. Är man 16 år så är man vääääldigt trött.
Fredric som snart fyller 20 har kommit över den värsta trötthetsperioden tror jag.....

Nu är det så här....som min käre man alltid säger, att jag har tänkt och inte bara tänkt utan även kommit till skott.
Som ni märker så har jag lagt ut lite saker till försäljning på Tradera och då tänkte jag att det kunde vara skoj att sälja en sak varje Söndag till ett riktigt vrakpris.
Alltså med utropspriset 1 krona!!!!!!
Är ni många som tycker om saken kan ju priset bli högre. Finns inget intresse så kan det ju faktiskt vara så att varan säljs för 1 krona!!!!
Så passa på att klicka på bilden så får du se vad som bjuds.... denna Söndag
De flesta sakerna, möblerna är sådant som vi tillverkat eller målat själva och som vi inte har plats för i vårt hem.

Det vore skoj om ni skrev vad ni tycker om detta.
Är det en bra idé?
Eller tråkigt?
Välkommen att tycka till.

Ha en skön vecka alla bloggvänner där ute,
Kram Anneli.
a

10 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Åh vad härlig du är, vilken toppenidé du fick och vilken fin tvättbräda.
Angående tonåringar så kan jag inte annat än le när jag läser vad du skriver. Trötta ja det är bara förnamnet det och mina grabbar är 26 och 27 år så det där vet jag precis hur det är, men det går över eventuellt ha ha.
Själv har jag aldrig legat halva dagen inte ens i ungdomen, konstigt va att man får barn som är precis tvärtom.
Kram Lena

Helen sa...

Hej!
Vilket kul initiativ tycker jag.
Kram/Helen

Jenny sa...

Hej Annelie!
Vilken bra idé! Vad fina saker du säljer på Tradera, var inne o kikade precis:)

Den där tvättbrädan är jättesöt, den kommer du få bra betalt för!

Ja,hur ska man orka gå upp tidigt 5dagar i sträck nästa vecka,hihi! Känner mig redan trött bara jag tänker på det:)

Ha det bra så hörs vi!

Kram Jenny

Huset utanför stan sa...

Jag tycker det är en jättekul idé! Roligt att du bland annat säljer grejer som ni gjort själva!

Som svar på din fråga hos mig: vi bor på Kullingsberg, vid Floraskogen. Var bor ni?

Hoppas du får en bra start på veckan och att dottern kom upp i morse;-)

Stina-Minas Fina sa...

Åååh, vad fin! Vill ha :)
Det är en bra idé att sälja det du har i gömmorna, och du gör det så vackert.
Kram Kristina

Malin sa...

Hej Vännen!

Tycker det är toppen att man säljer sina saker istället för att slänga bort! Det är allt för ofta som människor slänger massa bra saker på tippen! Bara för att man inte har någon andvändning för sakerna själv just för stunden så kan ju någon annan finna glädje med dom. Desutom är dina grejer jätte fina!

Kram Malin

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Anneli!
Jag tycker du ska pröva din idé!
Det är aldig fel. Det blir ju väldigt enkelt för din som tittar in på din blogg. Om du lägger ut en bild här i bloggen på något som t.e.x. jag känner att DET vill jag ha! Då är det mycket enkelt att bara klicka mig till auktionen via din blogg. Än att logga ut och sedan klicka mig in på Tradera. Kanske jag inte får för mig att göra det annars..? Ja jag vet inte. Men jag tycker din idé låter jättebra! :)
Önskar dig fina dagar...sköt om dig, så hörs vi snart igen!
kram / Åsa.

Huset vid ån sa...

Hej Annelie! Det var ju en jättebra ide, du som är så duktig o händig! Ditt tvättbräde är såå fint! Lycka till från mig! Många Kramar Therese

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Ja de är väl för charmiga de där gamla tvättbrädorna!!!!
Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha

Nylyckan sa...

Hej! Vilken bra idé. Fin tvättbräda. Kram Åsa