lördag 13 augusti 2011

Hemlyckan idag.....


Hejsan.

Hoppas allt är gott hos er denna Lördagskväll i Augusti...........
Har ni sett det fantastiska månskenet som har varit några kvällar nu?
Kom att tänka på en låttitel "Månsken i Augusti", var det Lena PH?

Visar er en bild jag tog nere i butiken idag, ett litet smakprov på vad vi "pysslar" med.
Måste passa på att tacka alla "goa", söta och trevliga kunder som tittar in till oss.
Du tjej i vitt ,med sällskap, tack för en fin pratstund och era stora leenden!!!!! Vissa människor blir man bara så glad över att träffa.....
Njuter av våra "stammisar" som traskar iväg till oss över hela stan............

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin helg,
Kram Anneli.

7 kommentarer:

Marita sa...

Det ser helt underbart ut! Förstår att dina kunder gärna tar sig en rejäl promenad för att komma till din mysiga butik med så mycket vackert i!
Ha en underbar fortsättning av helgen! Kram, Marita

Fågel Blå sa...

Åhh så fint!!!
Så mysigt med trevliga kunder!
Ha en fin vecka!
Kramar Kathrine

Evelina sa...

Klart att det går bra med grattishälsningar i efterskott.. ;) Tack!
Kram Evelina

Linda sa...

Vilken fin butik du har och härliga bilder på bloggen. Kram Linda

Malin sa...

Jag förstår att besökarna kommer om och om igen! Nu var det ett tag sedan sist, men kommer tillbaka gör jag. Ska bara ta mig i kragen och lämna 50 skyltarna ;-)

Må så gott!
Kramar Malin

Snäckskalsdalen. sa...

Väldigt vackert är det hemma hos dig, jag önskar jag hade det lika fint och pyntat....Agneta kram

Tina sa...

Måste snart titta in, ska till Eva (Fåfängan)och kolla höstkläder..
Syrran har köpt dem på Partihallarna i Gbg men de finns i många blomsterbutiker också.

kramen!