torsdag 18 augusti 2011

Hemlyckan på Formex.


Hejsan.

Snart är det dags.......vi reser till Stockholm och går på inredningsmässa!
Ni kan nog förstå att det är något jag ser fram emot.
Torsdag och Fredag går vi där och suger åt oss alla nya ideér, vilket jag verkligen hoppas på att där ska finnas !

Möjligtvis kan även någon eller några av Hemlyckans möbler synas i en monter där........men mer om detta senare!

Nu alla ni som ska dit eller varit där...............kom med tips om ALLT!
Vad bör man veta?
Kan tänka mig att det är en hel del när "lantisarna" ska ut i stora världen......

Stor kram till alla som hälsar på i bloggen och era söta kommentarer, behöver jag säga att det gör mig så väldigt glad............
Glöm nu inte bort att komma med RÅD!!!!!!

Anneli.


16 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Sorry har inga råd att komma med men avundas dig verkligen som får åka på stora mässan. Vilket eldorado för oss inredningsbitna!!!
KRAM Helena

Jenny sa...

Hej Annelie!
Åh vad kul att få åka på Formexmässan!! Har heller inga råd att komma med då jag aldrig varit där.

Hade tänkt åka till Rävlanda ikväll men det är fint väder så vi åker hem direkt efter jobbet o målar istället:)

Hör av dig om du vill ta en fika i Alingsås någongång, hade varit jättekul att ses!

Kraam Jenny

Maria sa...

Gud så spännande dit hade jag gärna åkt. Tyvärr inga råd eftersom jag aldrig varit där....men glöm inte kameran. Ha det så gott, kram Maria

Viola sa...

Då kanske vi ses då :) är oxå där på torsdag ihop med andra bloggare :) ha det gott, kram

Viola sa...

Då kanske vi ses då :) är oxå där på torsdag ihop med andra bloggare :) ha det gott, kram

Tina sa...

Jag har ju varit där flera ggr men aldrig som utställare. Montern är viktig, hur stor ska du ha?
Jag tycker att det är viktigt att kunna locka in kunder, ett bord som det står ngt riktigt fint på som lockar..många har gratissaker som godis mmm.
Ja, jag kan göra mig långvarig här..fråga om det är ngt speciellt du vill veta.

kram!

Mys och hemtrevnad sa...

Mitt råd är att bjuda på sig själv och ge bra service. Ska du handla grejer själv kolla noga- många har samma saker till olika priser...man blir trött i fötterna så ha bra skor!! Njut och ha en trevlig resa till formex...Besöker du acn's monter hälsa fr mig...kramis semlan

Lotta sa...

Hoppas du får en underbar resa fylld med inspiration. Det är viktigt att tanka med intryck... Kram Lotta

EM sa...

Mina tips inför Formex:
Bra skor
Bekväma kläder
Vätska (liten vattenflaska)
Koll på var toa finns...;-)
Struktur, kolla kartor, lägg upp en färdplan (inne på mässan alltså)så du inte missar nåt.
Tänk aldrig att du kan gå tillbaks till nåt intressant ställe senare , det är låååångt att gå, så det blir aldrig av.
Ta gärna med egen fika/mackor/sallad (i ryggsäck) ifall du kan, för det spar tid och pengar.
Penna, anteckningsblock o kamera.
Ett glatt humör och gott om tid.
Lyckos dig...hälsar en fd mäss-räv.
kram elsamarianne

Tina sa...

Det är säkert, jag bara vattnar rikligt. Ingen gödning eller så, de bara växer och frodas..fattar ingenting. Syrran som är florist klarar dem inte lika bra, konstigt men sant. Men pellisar funkar inte, dem störtdör på momangen.
Attan så det regnar idag, är ledig och får mysa inne.

kram o trevlig helg!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annelie!
Det är inte utan,att jag är lite avis på dej.
Hoppas du får det hur härligt som helst.
Ha en finfin helg
Kram Anette

Vita små hjärtan sa...

Å vad roligt!!! Ha det så jättekul!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Johanna Stålros sa...

Gud så kul, är så avis på alla som får åka dit, önskar att jag oxå hade ett eget företag så jag kunde sticka dit....Kram Johanna

Norr om Köpenhamn sa...

Jag har aldrig varit där, men hoppas komma dit en dag och få en massa inspiration :o)

Ha en härlig helg kära du!
Kram
Ulrika

Min Svägerska och Jag sa...

Hej Hej!
Råd... jaaaa du hahaha själv går jag bara helt på känsla men ska du göra mycket inköp tycker jag att du ska göra ett bra förarbete.
Kolla upp var alla är som du ska träffa. kryssa dit dom på mässkartan och om du kan. På med oömma skor och försök att låta bli alla andra fina montrar innan du är klart. Det sista är svårast för oj var man kan förköpa sig där hahaha

lycka till där: vem vet kanske vi ses :-)

Kram Linda

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
tack för din fina hälsning inne hos mig! Jättekul att kika in hos dig!
Åå, Formex, vad roligt, där har jag aldrig varit. Sköna skor tror jag på om man ska stå och gå mycket, men det har du säkert redan tänkt på :-)
Hoppas du rapporterar efteråt!
Kram
Susanne